hjelp

lilleville

Andre møte med forumet
Jeg vil påstå at det ikke går an å få orgasme kun ved hjelp av inn og ut sex.

Jeg klarer fint å få orgasme alene, men aldri i livet om jeg kunne fått orasme av kun sex.
Og samboer er ikke liten heller.
Jeg synes det er kjempe deilig med sex, men jeg får ikke orgasme og jeg prøver ikke med fingrer eller annet.

Får noen her orgasme kun av penetrasjon eller får dere ved hjelp av annet, hva da i tilfelle?

Jeg trenger sikkert minstet kvarter på å orgasme og skal jeg liksom sitte å gni på knotten mens vi har sex i et kvarter?
Det blir jo kjempe stress og vi har nesten aldri sex så lenge..
 
Jeg får ikke orgasme uten litt ekstra "hjelp" [:)] Vi bruker en liten vibrator på klitorisen under samleiet vi. Da blir det eksplosjoner da[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Helene M

Jeg får ikke orgasme uten litt ekstra "hjelp" [:)] Vi bruker en liten vibrator på klitorisen under samleiet vi. Da blir det eksplosjoner da[:D][:D][:D]

 
jeg har aldri prøvd sånt noe, virbrator eller dildo...
jeg er 24..burde vel prøve det, men er redd sambo skal se på det som en erstatning til ham
 
ORIGINAL: lilleville

ORIGINAL: Helene M

Jeg får ikke orgasme uten litt ekstra "hjelp" [:)] Vi bruker en liten vibrator på klitorisen under samleiet vi. Da blir det eksplosjoner da[:D][:D][:D]


jeg har aldri prøvd sånt noe, virbrator eller dildo...
jeg er 24..burde vel prøve det, men er redd sambo skal se på det som en erstatning til ham


Han kommer til å elske den like mye som deg når han merker hvordan kroppen din kjennes ut når du kommer[;)] dessuten blir ikke vibratoren like digg uten han inni deg. Han stimulerer g-punktet ditt, mens vibratoren stimulerer klitorisen. Sammen blir det en magisk opplevelse[:)]
 
ORIGINAL: ~Star83~

Er fullt mulig å få orgasme av ren penetrering...[;)]

 
ORIGINAL: trampe80

ORIGINAL: ~Star83~

Er fullt mulig å få orgasme av ren penetrering...[;)]



 
Hallo...Ikke for alle. NOEN får orgasme nesten bare fyren tar dem på puppen, mens andre trenger stimulans og da særlig klitorisstimulans i ca 20-30 minutter. Det er faktisk det vanligste.
Noen klarer seg med å bruke fingeren, andre trengr sterkere stimuli. Jeg skadet meg nedentil i en sykkel-ulykke for mange år siden og mistet noe av følsomheten, så jeg er avhengig av enten slikking eller en særdeles sterk liten klitorisstimulator for å få orgasme. Jeg KAN få det til med bare fingeren og, men da kan det i verste fall ta en times tid.
Lilleville; sorry at ejg spør så personlig, men er hele sex-seansen deres på et kvarter elelr mindre? I så fall er det ikke rart at du ikke får orgasme. Skaff typen din noe litteratur om kvinnekroppen og begynn å utforske deg selv litt på egen hånd. Så du kan lære ham hva som funker for deg. dere kan ha det utrolig mye moro og godt sammen mens dere leter dere frem til hva som skal til for deg, OG samtidig trener opp ham til å holde ut lenger mens dere eksperimenterer med MER FORSPILL. Noe som er nødvendig for de fleste kvinner og som kan være vel så godt for mannen. Et snaut kvarter....*rister på hodet og ber typen din vokse opp*
Forresten, for min del ble det lettere å få orgasme etter at Alex ble født. Om det kommer av at jeg kjenner kroppen min bedre, eller om det er fysiske årsaker aner jeg ikke. bare koser meg med det.
Det har tatt meg noe lngre tid i det siste, men vibratoren gjør alltid susen. Og annen min ser den ikke som noen erstatning eler trussel, han er med og kjæler ekstra med kroppen min mens jeg bruker den og gjør det ekstra godt. Etter min mening sånn det bør være.
Ønsker dere lykke til og mye deilig moro fremover.
 
PS; anbefaler å sjekke ut klitorisstimulatorene fra Erotikknett, de har et godt utvalg og er trygge å handle hos. Jeg er superskeptisk til netthandel, men jeg handler gladelig der.
 
ORIGINAL: Mrs.Shaanett

ORIGINAL: lilleville

ORIGINAL: Helene M

Jeg får ikke orgasme uten litt ekstra "hjelp" [:)] Vi bruker en liten vibrator på klitorisen under samleiet vi. Da blir det eksplosjoner da[:D][:D][:D]


jeg har aldri prøvd sånt noe, virbrator eller dildo...
jeg er 24..burde vel prøve det, men er redd sambo skal se på det som en erstatning til ham


Så lenge dere bruker den sammen tror jeg ikke det blir noe problem[;)]


Tenkte litt sånn før jeg også...
Men alternativet er at en av oss må fingre meg, og det kan bli ganske slitsomt i lengden... Da er det bedre å la en elektrisk duppeditt gjøre jobben... [;)] Begge slapper mer av da.
 
Bare snakk med typen din om det!
 
 
 
PS:
Det finnes mye på markedet nå. Du trenger ikke gå for en svær avansert sak. Du kan gå for en liten nett sak. Det kan være greit i begynnelsen å gå for en som virker ganske uskyldig (f.eks. den som ligner på en leppestift).
 
Tror min første var en vibrerende svamp eller noe sånt. Vi lekte oss litt sammen med det. Lot den vibrere oppover både hans og mine lår. Det ble liksom en morsom introduksjon for oss begge. [;)][:)] Han lærte også å sette pris på vibreringen etterhvert. [:)] Så nå er det greit med litt kraftigere saker. Han kjenner det jo han også, og det er ingen ulempe [;)]
 
 
 
Back
Topp