hjelp

tafas

Elsker forumet
hva gjør dere når barna maser skikkelig?snart blir jeg gal[:@]
hun er 2 år 2 mnd, spør myeeeeeeeee..og maser på å få svar..ikke nok men spør hun og får svaret så spør hun igjen....står ved tv, mama hva er det, peker på alt som er på tv, får svar og spør hun igjen om det samme..noe vet jeg at hun kan, får når jeg spør henne tilbake så svarer hun riktig,grrrrr!!!mamma hva er det peker på en jente, det er en jente svarer jeg..ser på meg igjen,,mamma hva er det? det er en jente..peker på annen jente mamma hva er det?zzzzzzzz, hjelp!
prøvde å spørre henne tilbake ,ja si det du hva er det? og da svarer hun riktig, så sier jeg, ja flink du vet det..men hjelper ikke..
vet at det er bra at barna er nysjerrig og spør, for da kan lære masse..mama sier at jeg oxo har vært sånn..uff men dette er ikke lett..ikke altid orker den masing..i noen tilfeller blir jeg sur på henne og sier nå er det NOK!jeg har jo et barn til på snart 1 år og livet er jo krevende..måtte bare dele det litt med dere, men [:D] oxo spørre hvordan ville dere løst dette!

Alle barn har den fasen (alle med normalutvikling i alle fall, i en ellr annen grad). Det er en av de viktigste i barns utvikling i denne alderen. Du svarer så godt du kan og er lykkelig for at barnet ditt nå utforsker verden vebalt og utvikler seg til et nytt nivå. Skryt av barnet ditt som er så flink å spørre, svar så godt du kan, ikke spør tilbake, undertrykk følelsene av irritasjon og erstatt dem med glede over ditt barns utvikling!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Alle barn har den fasen (alle med normalutvikling i alle fall, i en ellr annen grad). Det er en av de viktigste i barns utvikling i denne alderen. Du svarer så godt du kan og er lykkelig for at barnet ditt nå utforsker verden vebalt og utvikler seg til et nytt nivå. Skryt av barnet ditt som er så flink å spørre, svar så godt du kan, ikke spør tilbake, undertrykk følelsene av irritasjon og erstatt dem med glede over ditt barns utvikling!

jeg gjør det, svarer godt, gjentar, utvider stningen..men her er det snakk om gjerne 10 like spørsml om det samme på en gang, '(som hun allerede vet svare for)elller sier
idag kommer onkel
ja det gjør han
idag kommer onkel
ja det gjør han
idag kommer onkel
ja idag kommer onkel
iadag kommer onkel
...
...
...
...
gjerna fortsette gvis du ikke sier nå er det nok
det er ikke lett det, og det er ikke altid du kan undertrykke irritasjonen for da blir den bare større mener jeg...
noen som lider med det samme[8|]?

Back
Topp