hjelp!!!!??+??

Søøtnoos

Elsker forumet
leo hadde omgangssyken 3 dager i forgje uke... etter det har diareen bare fortsatt og han plages tydlig med knip... nå føler jeg vi har prøvd alt. blåbærsaft, doven cola, mariekjeks, yougurth, osv osv... var hos legen i går og han sa det bare måtte gå over av seg selv... emn jeg syns det er litt ille jeg da når han har knip mange ganger om natta og gutt4en har vondt i tilegg til at det blir 4-6 skift om dagen fordi avføringen renner ut av bleijen når han bæsjer.... derfor lurer jeg på om dere har noe råd???? kan jo ikke akkurat gi han no medesin som binder magen heller[:o]

farris og eplejuice binder magen

ORIGINAL: lille nupp

potetmel blandet med vann, det binder magen

kan han få det???? han er 13 mnd

revet eple kan du også prøve:) god bedring!! ps når de er 13 mnd kan de prøve det meste:)

vi fikk nokka pulver hos legen som skulle blandes ut i vann til eldste tøtta da hu va 1år og hadde omgangssyka..  va i en blå pose,huske ikke ka d hete. og d sku je henne den næringa ho trengte samtidi som den sku binde magen..

Gi masse fiber- eller spør på apoteket hva de anbefaler. Mulig du kan gi han idoform....

Vi hadde nesten sammeproblem til minstemor og hos oss hjalp det med revet eple. Ga henne bare litt i begynnelsen og trappet forsiktig opp over noen dager. Tok ikke lang tid før hun var helt fin igjen..

ORIGINAL: lykkeligmamman

revet eple kan du også prøve:) god bedring!! ps når de er 13 mnd kan de prøve det meste:)

kan han feks få 2 idoform i stedet for 5???har prøvd d meste her nå

Back
Topp