Hjelp.

Sylvana

Flørter med forumet
Jeg går på Gonal F, men da jeg var inne til kontroll i går fikk jeg skrevet ut en ampull med puregon. trengte for en dag til. Prøvde å ringe sykehuset, men ingen til stede der. Kan den brukes i kveld?
Jeg fulgte for dårlig med[:@] 

off, nei dette kan eg ikke svare på. men høres jo rart ut[&:]vet ikke kem du da kan ringe eg[&:]

ring et annet sykhus for og høre da, det veit jeg ingenting om, men det er jo rart at du har fått noe annet enn det du har gått på?

vist du ikke får fatt i noen andre sykehus så prøve klinikk hausken kanskje, kanskje de kan svare deg vist de e åpen

Huff, kan ikke svare deg der.
Men prøv å ring ett annet sykehus eller klinikk.

Har du prøvd å ringe resepsjonen på sykehuset? Det har jeg gjort når det tilsynelatende ikke har vært noen tilstede på IVF-klinikken. Har da vist seg at de er på jobb, men har ikke telefontid. Dette er jo såpass viktig å få svar på at de MÅ jo bare hjelpe deg! Om de så ringer hjem til legen privat, for så å ringe deg tilbake.

Takk for svar alle sammen[:D]
På sykehusene er det ingen å treffe, ingen vet noe.[:(]
Har vært på apoteket å pratet med farmasøyt, hun var veldig behjelpelig selv om vi passerte stengetid. Hun prøvde også å ringe sykehus for info, men nei[:@] Hun ringte legevakten, og sykehusapoteket tre mil unna.Bor på en liten plass, så det var ikke bare å ordne seg en ampull med gonal f, må jo bestilles.Jeg har søkt etter overlegen, prøvd å ringe, men nei.
Så det blir legevakten ca.kl 19.00 for hjelp.

Back
Topp