hjelp??!!

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
er det noen som veit om innboforsikringa i fagforbundet dekker vannskader på gulv pga rustent rør som har lekket + rørleggerregninga??

går ikke det på husforsikring da? vannskader.. burde jo bli dekt av noe.. har ikke så masse peiling på forsikringer[&:]

jeg har ikke snøring på sånt i det hele tatt... vi har selveier.. var noen som sa noe om at innbo forsikringen dekker det. får kanskje ringe å høre med de.. har ikke peil på hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal ringe.

Det dekket i alle fall brannskader da det brant hos svigers og i leiligheten til sambo for et par år siden, så da burde det jo dekke vannskader også. Men det er jo bare å ringe til forsikringsselskapet og høre med de [:)] Lykke til, håper det ordner seg.

har funnet ut litt mer.. Ringte fagforbundet og pratet med de som hadde emd skader å gjøre osv. og ho fortalte meg at siden vi bor i ett sameie så skal de ha bygningsforsikring. så jeg må ringe styreformannen i sameiet å prate med han.. så da får jeg ikke gjort noe mer før etter kl 4.. for da er styreformannen hjemme..

Back
Topp