Hjelp!!

Jaja

Gift med forumet
Jeg er rådvill! Sønnen min nekter å sove på dagen! Og det fører til at han er sur og grinete. Han må helst sove to ganger for dagen for å "holde ut" til natta. Første gangen sover han rundt 11. Da går det som regel greit å legge han. Men andre gangen pleier han å sove i 2 tiden. Men han blir helt hysterisk! Hyler og skriker bare vi går inn på soverommet og spenner seg som en banan når jeg prøver å legge han ned. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre! Blir skikkelig lei meg pga dette. Han har aldri vært sånn før, alltid vært null problem å legge han. Hvis jeg tar han opp igjen gir han seg med en gang. Og han vil ikke sove i vogn så det er ikke hjelp i å prøve å gå tur heller. Er det noen som kan hjelpe meg og komme med gode råd? Jeg holder ikke ut lengre!!

Men han er jo trøtt. Gjesper og hvis han ikke sover er han sutrete resten av dagen. Fikk han til å sove til slutt isted. Ingen andre som har råd eller har vært borti det samme? Han har aldri vært noe voldsom på å sove i vogna... [&o]

vi har også hatt det slik av og til.. nekter å sove i sengen... da tar vi henne i vognen hun pleier å sovne da... men av å til tar vi henne på ein kjøretur med bilen... da sovner hun.. men det gjør vi bare om klokken nermer seg midnatt å hun fremdeles er sur og trøtt

ORIGINAL: RedElf

Vi kjøpte en leke... en sånn urodings som han kunne kikek på og pelle på. Sånn som man fester å siden av sengen. Den fikk han bare leke med når han var i senga så det var jo litt stas da. Også var han jo så fornyd med å ligge der så sovnet han [:)]

Å det var jo kanskje en idè da! Men hvor gammel var han da da? Har egentlig vært litt motstander av sånne ting i senga men jeg begynner å bli desperat... [&:]

Back
Topp