HJELP....

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det noen flere her som har opplevd at dere plutselig får sånne smerter neders I ryggen????
Er det kynnere????
Di kommer og går, Varer ca et halvt sekund....
Har joh hatt det noen dager nå, Som har kommet og gått, Men nå er di sterkere.....
Di er såh vonde at Jeg vrir meg, Er det noen her som har hatt Det....????

Det gikk visst over her, Men er det noen her som har hatt Sånne... ???

Er det mensensmerter du har i ryggen?
Har hatt det selv flere ganger nå, men ikke så vondt som du har det.
Ikke har jeg tatt tiden på dem heller.
Håper det går bra med deg?

ORIGINAL: chello

hørtes ut som rier det der. De setter seg i ryggen....

Ny julibaby på vei?

Hjelp.... det var da voldsomt som det nærmer seg her da..... Blir jo helt matt av alle babyene som kommer før de skal.... [:-]

ORIGINAL: Hege77

ORIGINAL: chello

hørtes ut som rier det der. De setter seg i ryggen....

Ny julibaby på vei?

Hjelp.... det var da voldsomt som det nærmer seg her da..... Blir jo helt matt av alle babyene som kommer før de skal.... [:-]

Jeg også!! Enig altså... [;)]

hihi,,,,høres jo ut som rier da..............
jeg vil også ha!![:D]
men har jo seks uker igjen....er vel greit å vente noen uker til først kanskje...[:)]
men kjenner kynnerne kommer ofte nå....når jeg bøyer meg, eller bærer litt for tungt..
men jenter...hvor godt det føles å ha kommet såpass langt nå, at ting kan få skje uten at det kan bli så farli!! De klarer seg jo så bra om de skulle finne på å komme nå!!

jjippiiiiiiiijeeeeeey![8D]

Så rart at hun ikke har vært innom i dag..[8|]

Jeg er her....
Det gikk over, Babyen får I vært fall holde seg der I Uke til... [:D]

Åh, det var godt! Du må da ikke skremme oss på denne måten!
Lage en sånn tråd kl 01 om natten[:D] og ikke komme inn før på ettermiddagen.. fyfy[:D][;)]

ORIGINAL: Monicus

Åh, det var godt! Du må da ikke skremme oss på denne måten!
Lage en sånn tråd kl 01 om natten[:D] og ikke komme inn før på ettermiddagen.. fyfy[:D][;)]

Åj, Sorry... [8|]
Men hadde sånne skikkelige tak.....
Har hatt det I flere dager nå.... Det kommer og går... Kjenner det best nederst I ryggen..... Men det er Ikkje som Menssmerter...

Hihi.. ikke meningen å kjefte på deg assa[;)]

Hmm.. lurer på hva det kan være, kanskje det er begynnelsen på rier?
Så spennende da!! Du er 36 uker nå så da skal vel babyen egentlig være ferdig, eller tar jeg feil?

Ja, ja det tar nok noen dager før det virkelig skjer noe, hvis det først skjer noe enda da[8|].. og da er han hvertfall ferdig.. SPENNENDE!!

uff jeg har oxo skikkelig vondt i korsryggen (ligner på menssmerter), og hadde noen sinnsykt vonde kynnere tidligere idag. Har vært helt slått ut jeg...[&:] Men er litt bedre nå[:)]
Du må si ifra hvis det skjer noe Dorothy[:D], så jeg får medelt nyheten her[;)]

Jeg hadde d sånn m den første... tre dager m slike før største mann fant ut at han ville ut...[:D] Men dem kan jo være falske å da.... [&:] Vondt så d holdt var d hvertfall....

Har også vonde kynnere, men jeg er glad for at de er der... Det sies jo at de hjelper til ift modning, så kanskje de letter fødselen litt. Forresten så ble det verre etter at jeg begynte med bringebærkapsler... Noen flere som har opplevd det?

Mangler fremdeles ticker, er 35+2 og vil antagelig fø før jeg får til med den svartens tickeren[:o][:D]

ORIGINAL: Monicus

Hihi.. ikke meningen å kjefte på deg assa[;)]

Hmm.. lurer på hva det kan være, kanskje det er begynnelsen på rier?
Så spennende da!! Du er 36 uker nå så da skal vel babyen egentlig være ferdig, eller tar jeg feil?

Ja, ja det tar nok noen dager før det virkelig skjer noe, hvis det først skjer noe enda da[8|].. og da er han hvertfall ferdig.. SPENNENDE!!

Han må vel nesten vente I en Uke til for og unngå og bli prematur.... [:D]

ORIGINAL: DreamAngel

uff jeg har oxo skikkelig vondt i korsryggen (ligner på menssmerter), og hadde noen sinnsykt vonde kynnere tidligere idag. Har vært helt slått ut jeg...[&:] Men er litt bedre nå[:)]
Du må si ifra hvis det skjer noe Dorothy[:D], så jeg får medelt nyheten her[;)]

Skal sende melding til deg.... [:D]

ORIGINAL: ellie

Jeg hadde d sånn m den første... tre dager m slike før største mann fant ut at han ville ut...[:D] Men dem kan jo være falske å da.... [&:] Vondt så d holdt var d hvertfall....

Jeg har hatt slike I snart 1 Uke sikkert....
Di kommer og går....
Begynner og lure på om det kan være vonde kynnere.....
Men kjenner at babyen styrer med noe når di kommer..... Begynner og lure på om den kan treffe en nerve, Eller Noe...????

Back
Topp