Hjelp...?

Snappis

Elsker forumet
Babyen min har en liten kul i mellomgulvet rett under brystbeinet. Noen som vet hva det er????

hmm.. hjelper deg å dytte så du får svar[;)]

Sikkert bare en liten fettklump eller en væskeansamling...følg med på den og se om den utvikler eller forandrer seg på noe vis

ORIGINAL: MarcElia

I solar plexus området?

Jepp

ORIGINAL: jealie26

Sikkert bare en liten fettklump eller en væskeansamling...følg med på den og se om den utvikler eller forandrer seg på noe vis

Kjennes mer ut som bein synes jeg. Rører på seg når han puster...

ORIGINAL: Snappis

I solar plexus området?

Jepp

Det hadde min Elias og da han ble født.. Så skikkelig skummelt ut, men var harmløst.. Forsvant av seg selv etter noen uker/månedene, men kan fortsatt kjenne det hvis jeg kjenner etter [:)] Er de nederste ribbeina, der de sitter fast i hverandre..

I solar plexus området?

Jepp

Det hadde min Elias og da han ble født.. Så skikkelig skummelt ut, men var harmløst.. Forsvant av seg selv etter noen uker/månedene, men kan fortsatt kjenne det hvis jeg kjenner etter [:)] Er de nederste ribbeina, der de sitter fast i hverandre..

Puh!!! Nå kan vi sove godt... Hysteriske 1 gangs..[;)]

I solar plexus området?

Jepp

Puh!!! Nå kan vi sove godt... Hysteriske 1 gangs..[;)]

Jeg var ikke førstegangs men ble rimelig hysterisk alikevell [:D] Så den heldigvis mens vi fortsatt var på sykehuset, så hadde plenty med jordmødre og barnepleiere til å berolige meg [:)]

Back
Topp