Hjelp

Ida_83

Gift med forumet
Nå er det krise her... snuppa har mista kosen sin[:(]. Hun er helt fortvila, går rundt å leter og leter, og skjønner ikke hvorfor ikke jeg finner den til henne. Vi har endevendt hele leiligheten, men den er søkk borte.
Så jeg lurte på om noen av dere har en sånn liggende, eller vet om hvor jeg kan få kjøpt en lik.

Det er litt dårlig bilder, men den er rosa og firkanta med et hestehode på midten. Alle hjørnene er bindt sammen med silkebånd, og den har en liten fluffy hale (den er nesten den viktigste). På baksiden er den hvit med rosa kant.

veit dessverre ikke. aldri sett sånn.. 

ORIGINAL: •Skjønningene•

hentet den jonathan har som han samler alle smukkene sine i senga si nå, syns den ligner[8|]

utenom at vår er blå[&:]

Ja det ser hvertfall ut som det er samme serie.
Hodet er litt anerledes, og det samme med halen.
Men har du merkelappen på din enda? står det hvor den er produsert?
Jeg kjøpte på Spareland barn og utstyr på Buskerud storsenter. Men de hadde ikke flere av den. Og hun dama husket den ikke heller.

ORIGINAL: suki

Stakkars Hannah!! [&o] Den har ikke forvilla seg inn i dynetrekket da? Den må jo være et sted!!

Uff, ja syns synd på henne nå [:(] Var en vanskelig kveld i går før hun endelig sovna.
Vi har virkelig leta overalt, fra sengetøy, klesskap, alle skuffer og skap, fryser, søpla osv. Helt borte. Og jeg kan ikke fatte at vi kan ha mista den ute. For hun hadde den ikke ute i går.

DOUGLAS the cuddle toy tm

ORIGINAL: Ida_83

hentet den jonathan har som han samler alle smukkene sine i senga si nå, syns den ligner[8|]

utenom at vår er blå[&:]

Ja det ser hvertfall ut som det er samme serie.
Hodet er litt anerledes, og det samme med halen.
Men har du merkelappen på din enda? står det hvor den er produsert?
Jeg kjøpte på Spareland barn og utstyr på Buskerud storsenter. Men de hadde ikke flere av den. Og hun dama husket den ikke heller.

Det står :: DOUGLAS the cuddle toy tm

jeg kjøpte den på smokken for 2 år siden [&:]

Da må det googles og letes
[;)]

Back
Topp