Hjelp...

Eskimoen

Gift med forumet
Sitter her å gruer meg til i morgen[&:] Første stikk[&:]
Skal jeg se en dråpe på spissen hver gang jeg skal stikke, eller bare første gangen når jeg har skiftet ampulle??

Hver gang du skal stikke, slik at luften kommer ut av nålen, det bare såvidt en dråpe er på veg ut av nålspissen ikke flere.

okei, takk... er så redd for å gjøre feil[&:]
Men, skal den dråpen tørkes bort før stikking??

Takk takk[:)] Det kiler i magen min[:D] Wiii, så spennende, nå er det så virkelig[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Babyhåp

Takk takk[:)] Det kiler i magen min[:D] Wiii, så spennende, nå er det så virkelig[:D]

åååå så heldig du er som starter [:D][:D][:D] lykke til [:D][:D][:D]

[:D][:D][:D]

Ønsker deg masse lykke til med stikkingen imorgen babyhåp[:)]
nå begynner det å virkelig nærme seg for deg[:D]

lykke til i måro!!
[;)]
Spennende da her!!

ORIGINAL: Hope

Ønsker deg masse lykke til med stikkingen imorgen babyhåp[:)]
nå begynner det å virkelig nærme seg for deg[:D]

Tusen takk alle sammen[:D]
Har sutte å lest brosjyren om puregonpen, og sett filmen igjen i kveld, og er såååå klar[:D]

ehhh?
jeg har ikke trykka ut noen dråpe før stikking, hver gang..kun ved skifte av ampulle!
pokker, er jeg helt dust eller??
har missa jeg da....søren å[:(] har stilt den inn, satt den i magen så trykka..
de sa bare første gang til meg på sykehuset, og da skulle ampullen holde til 4 stikk (100ie pr dag)...(selv om LITT forsvant ved første stikk da jeg trykka ut litt puregon)

He he...det går så bra; da har du bare fått litt luft med på kjøpet, dersom det har vært litt vond så hvet du hvorfor, men det er ikke farlig, du har fått dosen din du.

ønsker deg lykke til. Skal snakke med deg mere i morgen[:)] hihi[:D]

men det går nok så bra så[:D]

ORIGINAL: twinanne

He he...det går så bra; da har du bare fått litt luft med på kjøpet, dersom det har vært litt vond så hvet du hvorfor, men det er ikke farlig, du har fått dosen din du.

har ikke merka noe vondter nei[:D]
flott..hehe

ORIGINAL: babytutta

ORIGINAL: twinanne

Da har du iallefall ikke havnet bort i en blodåre, det er derfor man ikke skal ha luft bobler det kan faktisk være krise å pumpe luft inn i blodåra, men det er vel derfor vi bruker nedre mage, ganske trygt å stikke der. Er ikke mange blodårene vi havner borti der tror jeg. De er vel ganske tynne tror jeg har ikke helt peiling på dette med blodårer i mageområdet.

har ikke merka noe vondter nei[:D]
flott..hehe

Takk for alle lykkeønskninger, trenger det[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Vil egentlig ikke snakke med ddeg, siden du syntes det var vondt[&:] Men, klarer ikke å la det være heller, goingen[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Vil egentlig ikke snakke med ddeg, siden du syntes det var vondt[&:] Men, klarer ikke å la det være heller, goingen[:D]

Ja du gjør best i å høre på oss andre, det gjør overhodet ikke vondt!
Hvordan gikk det i dag foresten?

Ja, hører på dere[:)]

Tusen takk alle sammen[:D]
Har sutte å lest brosjyren om puregonpen, og sett filmen igjen i kveld, og er såååå klar[:D]

hva slags film har du sett? jeg fikk bare brosjyrer jeg.. er litt redd for at vi gjorde noe feil i går..

Back
Topp