Hjelp...

Tussi2

Blir kjent med forumet
Hei dere!

Jeg har også termin i sugust -nærmere bestemt 26.august.
Jeg er i fin form stort sett, men akkurat nå fikk jeg litt "hetta". Jeg var hos legen for to uker siden. Og først i dag,så studerte jeg helsekortet mitt litt nøye.. Da så jeg at det stod alb+ på urinprøven. Det betyr visst protein i urinen. Da ble jeg litt redd. Jeg har også hovne ankler og føtter. Det så legen, og det står 1 på ødem.
Men det der med protein i urinen likte jeg dårlig.. Legen sa ikke et ord om det, så jeg skjønner ikke helt det der.
Er det noen av dere som har alb+ i kolonnen for urin??
Håper på svar fra dere!!

Hilsen meg..

Tror legen ville ha sagt i fra hvis det var noe unormalt. Hvis du er veldig nervøs, kan du ringe ned å snakke med de på legekontoret.

Synes de burde ha nevnt noe uansett.
Jeg har fått spor av protein begge de siste kontrollene. Jordmoren (der jeg var først) sa at dette var helt vanlig, og at de fleste gravide har spor av protein.
Legen (neste gang) nevnte det ikke med et ord, noe jeg synes er litt dårlig, for jeg ville blitt bekymret om jeg hadde leste det og ikke fått beskjed før at dette var vanlig...

Ring å hør du om du er bekymret for det!

På min står det prot+1, hva det betyr vet ikke jeg... Har ikke tenkt over det.  Hm.. er nok ikke farlig...
Skal til jordmor på fredag, får forhøre meg litt da..

Back
Topp