hjelp...

jente80

Forelsket i forumet
Denne perioden har alt gått sa bra,har ikke kjent etter tegn og vært glad og positiv.De eneste tegnene jeg har hatt er knall ømme bryst-ømheten er borte nå men de er blitt større.Mens murringer som kommer og går.Men de siste dagene har jeg blitt så trøtt,hatt masse stikk smerter i underlivet og har vært små kvalm.Det er 2 dager til test,men selvfølgelig måtte jeg teste i dag tidlig-negativ.Men samtidig er håpet der og troen.Er det mulig det bare er for tidlig å teste nå? Jeg er ennå kvalm og svetter mye.Noen råd til meg??

håpe det var for tidlig da, du får teste igjen om 2 dager, krysser alt jeg har for at du tester pos om 2 dager

Løpet er nok kjørt denne gangen og[:@]
Jeg er enda kvalm, men det har stikket noe helt j... i underlivet siden jeg stod opp i dag+det har kommet blod på dopapiret når jeg har tørket meg.Ene gangen var det kun bitte litt,blanding av rødt og brunt mens andre gangen var det bare rødt..[:(]
Men får se positivt,alle gode ting er jo 3. Så......
Får gå og ta blod prøven hos legen i morgen,får svar på fredag.Den må de jo ha uansett..

Takk!!Det er en tung tid men jeg gir ikke opp.........

neeeeeei.pokkers tanta asså[:@]
føler så med deg......må bare holde håp og mot oppe! er så sinnsykt urettferdig det der, men som du sier håper alle gode ting er tre![:)]

det skal ikke være lett nei....
Har ikke fått noen blødninger utenom de 2 gangene jeg tørket meg,men er klar for å begynne på 3 forsøk[:)]
Det er så kjipt at en må vente så lenge før en kan begynne igjen,jeg er klar nå jeg.......

først så må du få svar på blodpøven, er jo ikke sikkert det er mensen som kommer....!
men evt hvor lenge må du vente på å komme i forsøk igjen da??

Vist det er plass på sykehuset og alt går etter planen,så blir neste utak i april.....
En må vente rundt 3 mnd.

Ååå[:@] dumme tanta! Hadde håpet på bedre resultat for deg denne gangen.
Sender en klem. Håper du ikke gir opp enda. *klem*

det var synd, dumt at det ikke gikk denne gangen heller, ja alle gode ting skal være 3 for deg, for da skal det jammen gå.
fint du tar det så bra og er klar for ny runde, ja synd det tar så lang tid

Pratet med riksen i stad.Skal begynne på spray igjen 10 mars[:)]
Så nå er det ny nedtelling[;)]

Back
Topp