Hjelp...

buster

Forumet er livet
Er det noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre? Begynner å bli desperat her nå...
Julian har så mye luft i magen, ligger å presser og trykker og gråter i timesvis... [:(]Han får ut lufta men d virker som han sliter slik for å greie d... Avføringen er normal, gul og ikke spesielt hard..

Nå har jeg prøvd alt...
Jeg har kutta ut melk og melkeprodukter, sitrusfrukter, sjokolade,kaffi, brus, løk... ja you name it!! kan nesten ikke spise noe lenger..[:(] han får mme uten kumelk, og han er henvist til barnelege, men d tar jo år og dag før vi får komme dit...

Har prøvd minifom og sukkervann også uten at d nytta... dette begynner å tære på nå, får jo nesten aldri sove mer en 2 timer i slengen![:(][:'(]
Er det noen som har forslag til hva jeg skal gjøre!!!??[8|]

Har du prøvd maltexstrakt?

Jeg hadde samme problem med Alexander, men med minifomen ble det nesten helt bra. Men  jeg måtte bruke det en  ukes tid ved hvert måltid før jeg følte virkningen ble som ønsket.

Har ikke prøvd malt nei... han har jo ikke hard avføring...men det er sikkert verdt ett forsøk allikevel! [;)]
kanskje jeg skal prøve minifom litt lenger også..[:)]

Takk for  tips! Det setter jeg veldig pris på!

Malt i melka og timer hos kiropraktor har holdt mageproblemene til Jonas i sjakk!

Har du prøvd Fenikkel Te?? det funka kjempebra på Jonas!
 du får kjøpt det på helsekost, og du gir han 2-3 ts noen ganger daglig og ved begynnende mageknip...og så viss du ammer så drikker du selv et par-tre kopper daglig!

Masse lykke til, håper han blir bedre snart stakkaren!

Takk for gode tips! [:D] 

ORIGINAL: gry

Malt i melka og timer hos kiropraktor har holdt mageproblemene til Jonas i sjakk!

For Mathilde også... Minifomen gjordet magen hennes VERRE!

Helsesøster sa at noen barn kan reagere motsatt på malt, og malt kan faktisk gi mere luft i magen. Så nå har jeg gått over til laktulose (les om dette på babyverden), og det funker fint!!!

Uff... ville aldri gitt lactulose til jentene mine.... Rart hva tarmene vender seg til altså.. Vet de sier at det ikke er vanedannende, men min erfaring som sykepleier sier noe HELT annet.

Back
Topp