Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei..er du ny her? iallefall velkommen inn hit til oss[:)] håper ditt opphold her blir kort!
satser på at du blir gravid før du får bruk for timen på st.olavs, er vel dit du skal?? ventetidene ligger på dems egne hjemmesider pluss en slik felles side på nett, husker ikke adressene, men du finner de lett.
har desverre ikke peil på pergo
Takk,er ny her ja...Jeg håper også oppholdet blir kort.. Det er til trondheim vi skal men vet ikke om det er st.olavs... Regner med det.. Er noen andre som vet adressen til hjemmesiden da?? Hadde vært kjekt å lese litt om det... Er ganske fersk på dette her..[:)]
dette er linken til fertilitets avdelingen på st.olavs.
står mye forskjellig der, skulle først dit vi og, før vi innså at haukeland er myyye bedre for oss som har laaaang vei til trondheim..men snoka en del her først, å har en ok side som gir deg litt svar tror jeg.
Vi skal også bruke St.Olavs, begynner i januar. De har fortalt oss at vi må ta en del blodprøver, etter det kan vi starte opp og pr. i dag er det ikke noe ventetid på prøverørs.. Hadde vi bare kommet til januar da...
Så bra for dere da!!! Jeg vet ikke når vi skal dit.. jeg har akkurat tatt en laprascopi og de sa bare på sykehuset at vi blir henvist til prøverørsbehandling.. de sender vel en søknad også må vi bli godkjent....eller?? Vet ikke hvordan det fungerer jeg... Jeg skal hverfall begynne på pergo nå i slutten av desember, så får vi se...[;)]
Det dukker jo opp så mange spørsmål nåe en får en sånn beskjed...
Ja, legen min sendte en henvisning til St.Olavs, så ringte jeg noen dager senere bare for å høre om de hadde fått den. Etter litt søking i systemet fant hun den og kunne fortelle at en lege hadde rukket å se på den og også godkjent den. Så var det bare å vente på videre beskjeder.. Men vi er ikke såååå tålmodige da, vi har ringt litt bare for å få høre mer om det som skal skje. Det er slik vi vet at det vil skje noe i januar/februar. Venter fortsatt på et lite brev fra sykehuset da. Tenker det blir mer virkelig når det kommer =)
Så bra for dere da!! Håper det går like fort med oss.. Har du gått på pergo da?? Jeg vet ikke om legen min mente at jeg skulle gå på det først og så sendte hun henvisningen, eller om hun bare sendte den med en gang... Regner med det siste igrunn. Kanskje jeg får ta noen telefoner å sjekke opp litt ja