Hjelp!

Bkno8908950

Andre møte med forumet
Jeg har normalt en syklus på 30 dager, og hadde positivt svar på eggløsningstest på dag 16. jeg testa ikke dagen etter. Jeg er nå på dag 32 i neste syklus, og jeg har enda ikke fått mensen. Jeg har fått mensen på dagen hver gang de siste månedene, men ikke nå. Jeg har også hatt smerter i en tid før jeg fikk mensen. Jeg tok test i går og nå i stad. Jeg ser en svaaaaaak strek. Skulle streken vært sterkere? Jeg har også vondt i magen, eller det som likner mensensmerter. Trenger råd her
IMG_1501.jpeg
IMG_1499.jpeg

Last edited:
Æææ! Jeg tør ikke å tro det før streken blir sterkere, men nå ble det tårer Jeg er så redd for at streken burde vært sterkere. Jeg har jo teste i to dager, men bør vel bare se an om jeg begynner å blø, og ta ny test i morgen
Dette ser ut som en RFSU-test? Tror de er kjent for å slå ut sent :)

Æææ! Jeg tør ikke å tro det før streken blir sterkere, men nå ble det tårer Jeg er så redd for at streken burde vært sterkere. Jeg har jo teste i to dager, men bør vel bare se an om jeg begynner å blø, og ta ny test i morgen
De testene er ganske så elendige. Kjøp en annen, kanskje digital

Hvilken test bør jeg velge? Det er jo så mange.. Jeg så det var noen tidligere som mente at clearblue sine med streker ikke var så gode..
Clearblue sine med streker er litt treige rett og slett. De digitale er bra.
Må tenke hardt nå på hva som er bra i butikk og apotek....
Makesure sine er ganske ok.

Jeg mener de har strimler med makesure på meny, men usikker på om de har de på apoteket? Men hvis strimmel duger, så kjøper jeg de!

Testen er positiv! Meeen, Nå spør jeg mye her! Jeg hadde mensen for 4 uker og 3 dager siden, bør ikke ukeindikatoren vise 2-3 uker? Dette er litt få uker eller? :O Eller er det vanlig?
IMG_1520.jpeg
IMG_1524.jpeg

Testen er positiv! Meeen, Nå spør jeg mye her! Jeg hadde mensen for 4 uker og 3 dager siden, bør ikke ukeindikatoren vise 2-3 uker? Dette er litt få uker eller? :O Eller er det vanlig?
Vis vedlegget 429017Vis vedlegget 429018
Ååhh gratulerer ❤️❤️ Det er jo veldig forskjellig, jeg fikk 2-3 når det var 4 uker og 1 dag siden mens :) Kan godt hende den viser 2-3 i morgen for deg!

Vis vedlegget 429017Vis vedlegget 429018
Tenker det er helt normalt☺️
Du eggløsningen kan ha kommet en dag eller to senere, i tillegg til at det bare er et estimat.

Gratulerer!!

Back
Topp