Hjelp..

mammatilsnartfire

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Fastelavnsbollene 2026
Uke 7 +3.
Begynte med brun utflod i går. Vondt i magen (mensen-vondt) og feberfølelse idag. Fortsatt brun utflod med litt blod i. Hva gjør jeg?

Uke 7 +3.
Begynte med brun utflod i går. Vondt i magen (mensen-vondt) og feberfølelse idag. Fortsatt brun utflod med litt blod i. Hva gjør jeg?
Jeg ville dratt på legevakta, blod og smerter bør man ta alvorlig i svangerskapet og siden du har feber vil jeg anbefale deg å dra å bli undersøkt med en gang. I beste fall så er det ingenting å bekymre seg for, og i værste fall så kan de hjelpe deg skulle det være noe ❤️ masse lykke til, håper det går bra!

Jeg ville dratt på legevakta, blod og smerter bør man ta alvorlig i svangerskapet og siden du har feber vil jeg anbefale deg å dra å bli undersøkt med en gang. I beste fall så er det ingenting å bekymre seg for, og i værste fall så kan de hjelpe deg skulle det være noe ❤️ masse lykke til, håper det går bra!
Må nok vente til i morgen. Er langt til legevakt her. Har time for sjekk på tirsdag så får ihvertfall sjekka da.. er vel ikke noe de får gjort uansett nå før helga

Må nok vente til i morgen. Er langt til legevakt her. Har time for sjekk på tirsdag så får ihvertfall sjekka da.. er vel ikke noe de får gjort uansett nå før helga
Skjønner det er vanskelig da ja... hvis det er en uvi så kan det være greit å sjekke før tirsdag da infeksjonen bør behandles så fort som mulig for at embryo ikke skal ta skade. Litt blødning, med smerter og feber gjør også at jeg blir redd for exu, og det er akutt. Ikke for å skremme deg, men bare til info. Går sikkert helt fint å vente til i morgen, men hvis du merker du blir dårligere i løpet av natten ville jeg dog vurdert å ringe etter hjelp/dra med en gang. Har du mer vondt i én side enn den andre eller jevnt på begge sider? Vondt i skulderen? Hvor høy er feberen? Andre symptomer som kan forklare feberen, som sår hals, tett nese, etc?

Du kan jo RINGE legevakten og høre hva de mener eller om det er noe du bør være ekstra obs på, som det skrives over her.. :Heartpink Enkelte symptomer feks.
Masse lykke til! Fælt å ikke vite!

Du kan jo RINGE legevakten og høre hva de mener eller om det er noe du bør være ekstra obs på, som det skrives over her.. :Heartpink Enkelte symptomer feks.
Masse lykke til! Fælt å ikke vite!
What she said ⬆️☺️

Enig med de over her.
Ta i allefall å ring legevakta ikveld. Om det er for langt å kjøre selv/vanskelig å komme seg er de behjelpelig med det :Heartred

Hvordan går det med deg? ❤️

Ble ikke noe mere blod i natt, og mindre vondt i magen i dag. Kanskje det går allikevel? Får vente til tirsdag å se… skal til gyn da
Så bra!! ❤️ håper det går fint med dere! Kanskje det bare var et magevirus? Masse lykke til på tirsdag ihvertfall, krysser fingrene for dere ☺️ (og beklager hvis jeg gikk inn i krisemodus i går, har mistet mange ganger selv og har vært igjennom mye tull så hjernen min går rett i *tenk om*-modus og *løp og sjekk*).

Ble visst SA. Blødd masse i går og i dag. Helt utslitt i kroppen, men ser på andre tråder her inne at det er ganske vanlig. Orker ikke noe, bare kjempetrøtt og vil sove
Så leit å lese! Føler med deg! :Heartred Jeg gikk gjennom en MA/SA for en uke siden. Hør på hva kroppen din sier, gi den tid og omsorg. Håper du ikke sitter alene gjennom det:Heartred Vi er uheldigvis mange som opplever dette, det var en viss trøst i det for min del, for da visste jeg at det var mange å spørre om råd, snakke med og finne trøst med:Heartred

Ble visst SA. Blødd masse i går og i dag. Helt utslitt i kroppen, men ser på andre tråder her inne at det er ganske vanlig. Orker ikke noe, bare kjempetrøtt og vil sove
Så trist!! Håper det etter forholdene går greit med deg ❤️ er veldig vanlig å bli ganske utslitt ja, er en heftig prosess både fysisk og psykisk. Ta godt vare på deg selv og håper du har et godt støtteapparat rundt det. Sender en god virtuell klem din vei :love017

Det var triste nyheter :( lei for at du må oppleve dette.

Back
Topp