Hjelp

Havfrua

Flørter med forumet
mistet


Ringte legen for høre ang medisiner og gravid osv han sa ring jordmor. Jeg ringte fikk time til mandag gikk på do så BLØDDE jeg….. fikk kom og ta blodprøve skal ta ny på fredag
 
Last edited:
Enig i det LivetsHemmelighet skriver. Krysser fingrene. Mange opplever blødninger nå og da, uten at det er noe galt, så håper det er tilfellet for deg <3
 
Krysser fingrene for at alt går bra. :Heartred Blødning trenger jo ikke bety noe, men man blir jo selvsagt bekymret:smiley-angelic003
 
Jeg «styrtblødde» mye friskt blod ca 5+2, med påfølgende uke med brunt blod. Har egentlig hatt flere dager med brun utdlod i ettertid enn jeg har hatt med hvit utflod. Var sikker på SA. Gikk en uke før jeg somla meg til legen for å sjekke hcg. Den steg fint. Var igår på UL 8+2, fin liten baby på 1,6 cm med blinkende hjerte. Så MYE friskt blod KAN vere SA, men det kan også vere helt uskyldig. Håper det går like bra for deg som det gjorde for meg. :Heartred
 
Jeg «styrtblødde» mye friskt blod ca 5+2, med påfølgende uke med brunt blod. Har egentlig hatt flere dager med brun utdlod i ettertid enn jeg har hatt med hvit utflod. Var sikker på SA. Gikk en uke før jeg somla meg til legen for å sjekke hcg. Den steg fint. Var igår på UL 8+2, fin liten baby på 1,6 cm med blinkende hjerte. Så MYE friskt blod KAN vere SA, men det kan også vere helt uskyldig. Håper det går like bra for deg som det gjorde for meg. :Heartred
Ja hadde ikke smerter i natt litt «mens» smerter blod kom ikke i bind før i natt. Har fått servert drikke og pen protinpudding på senga av gubben før han dro på jobb og heklinga mi er sengeliggende til fredag til ny blodprøve må øve tilfelle æ blir seng liggende en stund… men onsdag 16 tisset jeg på en pinne den var negativ. Fikk ikke mens den17. Tok test mandag den 20 morgen gravid 1-2. tok en ny tirsdag for æ trudd æ drømt gravid 1-2. kl 14 fikk æ blødnig og dro til legen og tok en blodprøve. Kan ikke huske om æ hadde festeblødning med de andre
 
Back
Topp