Hjelp!

A

Ariakris

Guest
Hei!

negativt ivf forsøk 22 mars. Venter på mensen for å komme i gang med fryseforsøk. Syklusdag 38 i dag, tok en babyplan tidlig test i morges, den var negativ. Jeg la den i koppen jeg tisset i (loddrett) (tom kopp selvfølgelig) i vasken. Mens jeg ryddet og styrte, når jeg ser på den og skal hive den er den til mitt store sjokk plutselig posetiv?

tok en digital som viser ikke gravid.
Reiste til legesenteret og tok en strimmel som de analyserte i maskin, negativ.
Har tatt blodprøver men hun jeg snakket med var overbevist om at dette var negativt.
Hadde tydelig el slim 11 april (men testet ikke el) så ville jo vært rundt 18dpo?

har noen andre opplevd lignende?
Har bursdag i dag og hadde så lyst og kose meg med et glass, lite av det de siste årene i prøvekaos.

hjelp! (Ps husk en negativ på legekontor også!)

Hei!

negativt ivf forsøk 22 mars. Venter på mensen for å komme i gang med fryseforsøk. Syklusdag 38 i dag, tok en babyplan tidlig test i morges, den var negativ. Jeg la den i koppen jeg tisset i (loddrett) (tom kopp selvfølgelig) i vasken. Mens jeg ryddet og styrte, når jeg ser på den og skal hive den er den til mitt store sjokk plutselig posetiv?

tok en digital som viser ikke gravid.
Reiste til legesenteret og tok en strimmel som de analyserte i maskin, negativ.
Har tatt blodprøver men hun jeg snakket med var overbevist om at dette var negativt.
Hadde tydelig el slim 11 april (men testet ikke el) så ville jo vært rundt 18dpo?

har noen andre opplevd lignende?
Har bursdag i dag og hadde så lyst og kose meg med et glass, lite av det de siste årene i prøvekaos.

hjelp! (Ps husk en negativ på legekontor også!)
Tenker at siden to tester er negative kan det ha skjedd noe rart med den du satte loddrett, og at du fint kan unne deg noe godt i glasset i kveld. Men om du er usikker kan du jo holde deg noen timer nå og så ta en ny strimmel hjemme, legge denne vannrett og se? Om den også er negativ er du iallefall sikker!

Back
Topp