Hjelp

Bkno8350072

Første møte med forumet
Har ett skikkelig dilemma. Kjæresten min og jeg har ett barn på 2,5 år. Og vi har siden i fjor sommer prøvd å få ett til barn. Problemet er at vi hadde fluttet fra hverandre forrige mnd, og jeg har nå blitt gravid.

Casen er at 15. August hadde jeg sex med en annen fyr(syklusdag 9).
22. August fikk jeg positiv eggløsningstest (syklusdag 16), og hadde sex med ex-mannen min dagene før og etter.

lurer på hvem som mest sannsynlig er far?

Last edited:
Ville sagt at det meat sannsynligvis er eksen... Men ville sagt ifra til han uansett du har ligget med en annen mann :shy:

Spermier kan vel leve opptil en 5-6 dager, er det ikke noe sånt da?
Så i praksis kan vel begge være far. Er vel farskapstest som blir den beste måten å finne ut av det på. Men her er jeg ikke en ekspert altså..Uansett en kinkig situasjon å være i, håper det ordner seg:)

50 % på begge der vil jeg si. Du må nok fortelle begge at de muligens er faren. Lykke til

Har ett skikkelig dilemma. Kjæresten min og jeg har ett barn på 2,5 år. Og vi har siden i fjor sommer prøvd å få ett til barn. Problemet er at vi hadde fluttet fra hverandre forrige mnd, og jeg har nå blitt gravid.

Casen er at 15. August hadde jeg sex med en annen fyr(syklusdag 9).
22. August fikk jeg positiv eggløsningstest (syklusdag 16), og hadde sex med ex-mannen min dagene før og etter.

lurer på hvem som mest sannsynlig er far?

hadde du ubeskyttet sex med begge? I såfall er det nokk like stor sannsynlig her for begge, hakket større med ex-mannen din vil jeg si.. men det er jo bare en farskapstest som kan si det for sikkert..

Back
Topp