Hjelp!

Onskerbaby2

Blir kjent med forumet
upload_2020-1-9_23-2-35.jpeg Hei.

Jeg lurer på noen ting. Har mistet flere ganger, så jeg blir veldig skeptisk. Fikk en svak positiv test idag

Hadde siste mens 12.desember, testet med eggløsningstester å eggløsningen kom 29des. Hadde positive tester i flere dager.

Vil jeg nå idag (9 januar) være 11 dpo? Hvordan ser denne testen ut i forhold til hvor langt jeg er på vei? Vet vi produserer hcg forskjellig, men håper så iiinderlig at egget har festet seg nå!!

upload_2020-1-9_23-2-35.jpeg

Gratulerer! Fin strek!
Jeg ville tenkt 9-10 dpo nå.

Jeg synes den ser veldig tydelig positiv ut! Mye tydeligere enn den jeg tok på ikm (sannsynligvis 14 dpo), men jeg tok en annen type som var tidlig test. Har ikke testet jevnlig så har ingen formening om hvor sterk din er ift. antall dager dpo :happy:

Dette er apotek1 sin tidlig test, bare for å legge ved litt mere info. Tusen takk til alle som svarer meg xsmile9. Setter utrolig stor pris på det! Dagene går sååå tregt. Håper jeg kommer meg over mensen uten noen form for blod, og de neste ukene xsmile9

Jeg synes den ser bra sterk ut til å være 11 dpo!!

Jeg tok samme type test som deg, 16 dpo og 19 dpo, forresten. Tror jeg tok en rundt 9 dpo også, forresten, men den var negativ selv om jeg var gravid den prøveperioden. Så jeg produserer nok ikke hcg spesielt raskt.

Legger ved bilde av mine tester, så har du noe å sammenligne med!

Vedlegg

• 87DA215D-33F6-4A29-9B2E-AA9E85BBD5D3.jpeg
    87DA215D-33F6-4A29-9B2E-AA9E85BBD5D3.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 37
Syns den ser kjempefin ut til å være rundt 11 dpo :) gratulerer!

Back
Topp