Hjelp..

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Spiste litt Nøttemiks og så tilfeldig at den inneholdt papaya. Jeg ble livredd. På nette står at gravide skal ikke spise det. Er papaya farlig? Kan noen av dere svare på dette?❤️

Det skal store mengder til før det utgjør noen forskjell, og selv da er det uenighet blant forskerne om det er skadelig. Jeg ville ikke bekymret meg :)

Står det på matportalen at man ikke skal spise det? For det er isåfall det offisielle nettstedet for kostholdsråd til gravide. Andre nettsider hadde jeg ikke brydd meg om.
Jeg spiste spekeskinke sist helg.. får ikke gjort noe med det.. så da tenker jeg ikke på det heller. Var i grunn snydens samme helga..

Står det på matportalen at man ikke skal spise det? For det er isåfall det offisielle nettstedet for kostholdsråd til gravide. Andre nettsider hadde jeg ikke brydd meg om.
Jeg spiste spekeskinke sist helg.. får ikke gjort noe med det.. så da tenker jeg ikke på det heller. Var i grunn snydens samme helga..
Vet ikke hvordan jeg skal finne ut av det på matportalen. Men leste på andre forum. Ja du har rett..

Ville ikke bekymret meg over det. Papaya bitene i nøtteblandinga er jo veldig små og lite i sett i det hele. Det går nok helt fint ❤️

Ville ikke bekymret meg over det. Papaya bitene i nøtteblandinga er jo veldig små og lite i sett i det hele. Det går nok helt fint ❤️
Takk for svar ❤️ Håper det. Hver gang jeg får skikkelig murring får panikk og tror papayaen har ødelagt hehe.. håper det går bra da❤️

Back
Topp