Hjelp!

Mammalaila

Glad i forumet
Det klikker for meg snart! Jeg skal sette bemfola i kveld, og har holdt på nå i EN TIME! Hånda vil ikke dytte inn sprøyta! Forigje forsøk brukte jeg gonal f, og fikk det heller ikke til første gangen. Måtte ha hjelp da. Fikk det til selv dagene etter, men brukte et kvarter hver gang. Og nå er det jaggu samma shiten igjen. Hva gjør jeg da? Det er ingen som vet noe denne gangen. Blæ! :arghh: Kan jeg ødelegge innholdet i sprøyta når jeg bruker så lang tid? :nailbiting:

Håper det gikk til slutt igår, og at det var litt lettere idag:) Du trenger ikke bekymre deg for om du har ødelagt innholdet i Bemfola på noe vis! Den skal oppbevares kjølig, men tåler faktisk 25 dager i romtemperatur uten å påvirke innholdet. Lykke til videre

Huff, jeg hadde det på samme måte med min første sprøyte også! Det er så naturstridig å skulle stikke ei nål inn i seg selv. Holdt på å bare gi opp jeg og, men kom meg gjennom det på et vis! Håper du også gjorde det! Hvis du synes det er helt umulig går det også an å dra til legekontoret ditt og få dem til å sette sprøytene. Vet om noen som har gjort det. Lykke til!

Håper du klarte det. Man må nesten bare bite tennene sammen og faktisk gjøre det. :)

Jeg fikk det ikke til, og får det fremdeles ikke til.. Skjønner ikke hvorfor. Fikk jo til å sette gonal f på meg sjøl. Brukte tid, men fikk det til. Kjenner ei som er veterinær som hjelper meg :rolleyes: Turte ikke be noen som aldri har satt sprøyte før sette den, så kom jeg på at veterinærer setter sprøyter på dyr. Så da måtte hu nå klare å sette på meg og :rolleyes: haha :)

Håper det gikk til slutt igår, og at det var litt lettere idag:) Du trenger ikke bekymre deg for om du har ødelagt innholdet i Bemfola på noe vis! Den skal oppbevares kjølig, men tåler faktisk 25 dager i romtemperatur uten å påvirke innholdet. Lykke til videre

Så bra. Jeg er så redd jeg skal ødelegge no :nailbiting: :rolleyes: Takk :)

Huff, jeg hadde det på samme måte med min første sprøyte også! Det er så naturstridig å skulle stikke ei nål inn i seg selv. Holdt på å bare gi opp jeg og, men kom meg gjennom det på et vis! Håper du også gjorde det! Hvis du synes det er helt umulig går det også an å dra til legekontoret ditt og få dem til å sette sprøytene. Vet om noen som har gjort det. Lykke til!

Jeg fikk det ikke til.. Må ha hjelp, og får det av ei jeg kjenner som er veterinær (mtp at hu setter sprøyter på dyr. Haha :D). Jeg tar dem om kvelden, så jeg gidder ikke fly på legevakta hver kveld :p Men når jeg skal på cetrotide drar jeg til legen. Har hvertfall ikke sjans til å ta den. Den sprøyta er skrekken :rolleyes: Var både hos legen og legevakt sist jeg tok den :woot:
Takk :)

Jeg fikk det ikke til, og får det fremdeles ikke til.. Skjønner ikke hvorfor. Fikk jo til å sette gonal f på meg sjøl. Brukte tid, men fikk det til. Kjenner ei som er veterinær som hjelper meg :rolleyes: Turte ikke be noen som aldri har satt sprøyte før sette den, så kom jeg på at veterinærer setter sprøyter på dyr. Så da måtte hu nå klare å sette på meg og :rolleyes: haha :)
Men da har du jo funnet en løsning på det hvert fall! Og det er jo det viktigste :)

Back
Topp