hjelp....

tuzza

Betatt av forumet
skulle på do i sta og der var det brun utflod som hadde satt seg fast i trusa mi..går rundt med bind for sikkerheten skyld. jeg begynte å gråte og er/var siker på at nå hender dette også i en sa el ma..har ingen spseiel smerte i magen ell rygg. bare kjempe kvalm. har ikke sett mer til den brune utfloden.. hva kan dette ha vært? noen sonm har vært borti noe såånt før??????[&o] (hadde en ma i sep 05, så er litt redd for at det skal ende i det samme igjen....)

Hei,
Jeg vil ikke skremme deg, men ja jeg har vært borti det ved forrige sa...
men da følte jeg meg dårlig i tillegg og fikk noe lignende kramper i i korsryggen senere samme dag... men det kan bare være en feste-blødning.
Håper det går bra[:)]

Jeg vet ikke hva det kan være, men hvis jeg var deg, ville jeg ringt legen min og spurt. Legen min sier at det ikke fins noen dumme spørsmål når man er gravid, og at det er bare å ringe. Så jeg ville ringt for sikkerhets skyld. Selv om det viser seg at det ikke er noe farlig, er det greit å få en betryggende og oppklarende prat. Lykke til!

skal ikke være farlig så lenge du ikke har vondt.Hadde det for to uker siden å ble sendt på ultralyd,å alt var bra.Legen sa det var gammelt blod fra mensen.Har hatt 5 ma men hadde aldri noen blødning da.Dette går bra

Jeg har hatt både brun utflod og kraftig blødning med friskt blod (i ukene 10 - 14), men barnet er like friskt og raskt!
Men sjekk med legen for sikkerhets skyld du - men tror ikke du trenger å bekymre deg så mye i og med at det kun er gammelt blod og uten smerter! Men det er jo ingen grunn til å gå å være bekymret om du kan få bekreftet at alt er bra!

æ hadde brunli utflo i 3-4 daga heilt i begynnelsen a svangerskapet.
men alt e bra me min.
får håpe at alt går bra

Back
Topp