HJELP!!

Prøvemilla

Glad i forumet
Assistert-jentene
Ville bare ta en strimmeltest nå, den var så treg med å gi en svak strek at jeg ble utålmodig! Tok derfor en digital også.......... IMG_5885.JPG

[emoji26][emoji26][emoji26][emoji26]
Kan det være fordi det kun er 30 min siden sist jeg tisset??? 15 DPO idag..

Hadde ikke du 1-2 for to dager siden? Det kan jo være ja. Hvis du har tisset for veldig kort tid siden og fikk det til igjen er det sikkert veldig utvanna? Prøv å ta en ny strimmel i morgen tidlig kanskje hvis du har?

Hadde ikke du 1-2 for to dager siden? Det kan jo være ja. Hvis du har tisset for veldig kort tid siden og fikk det til igjen er det sikkert veldig utvanna? Prøv å ta en ny strimmel i morgen tidlig kanskje hvis du har?

Jo, hadde det!!
Håper VIRKLIG det fordi urinen var så utvannet nå! [emoji26][emoji26]
IKM var igår så sies man kan teste når som helst på døgnet men vet ikke hvordan urinen bør være..

Jo, hadde det!!
Håper VIRKLIG det fordi urinen var så utvannet nå! [emoji26][emoji26]
IKM var igår så sies man kan teste når som helst på døgnet men vet ikke hvordan urinen bør være..
Krysser fingrene for at det bare er utvannet! Det finnes jo de som ikke tester positivt før flere dager etter IKM, så kanskje du bare ikke har produsert så mye hcg enda at det blir så konsentrert?

Krysser fingrene for at det bare er utvannet! Det finnes jo de som ikke tester positivt før flere dager etter IKM, så kanskje du bare ikke har produsert så mye hcg enda at det blir så konsentrert?

Ja, jeg får håpe på det helt til imorgen iallefall!! For en berg og dalbane denne tiden er altså[emoji24]

Ta en ny på konsentrert urin i morgen tidlig!
Skjønner at det er en ekkel følelse.. Krysser alt jeg har for at det bare er for kort tid siden du tisset sist :)

Jeg har troen på at urinen var altfor utvannet. Hvis du lar vær å drikke og holder deg i 3-4 timer vil du nok få et resultat du kan stole mer på [emoji173]️ Krysser alt for at den er feil. Hvordan ser strimmelen ut?

Hvordan så strimmelen ut da?
Jeg tok en RFSU på utvannet urin idag, og den så slik ut; (4+5 idag, så en del dager lenger fram da.. syns uansett min var svak..) IMG_2273.JPG

Jeg har troen på at urinen var altfor utvannet. Hvis du lar vær å drikke og holder deg i 3-4 timer vil du nok få et resultat du kan stole mer på [emoji173]️ Krysser alt for at den er feil. Hvordan ser strimmelen ut?

Takk [emoji173]️ Det var gode ord!!
Jeg skal faktisk legge meg så for som mulig å stå opp imorgen å teste!!

Strimmelen var like sterk/svak som på torsdag egentli (make sure testene som er kjent for lite farge)

Men; jeg ville ikke stresset! Man må ha HCG i urinen for at testene skal slå ut, og så lenge du ikke blør eller har vondt. Så vil jeg tro at det er kun fordi at du nettopp hadde tissa [emoji173]️

Takk [emoji173]️

Så gode ord - nå er jeg i seng og håper på litt søvn før jeg våkner og skal teste...
Lurt å legge seg tidlig i dag høres det ut som, du tenker ikke på det når du sover og når du våkner kan du få tatt deg en ny test [emoji173]

Lurt å legge seg tidlig i dag høres det ut som, du tenker ikke på det når du sover og når du våkner kan du få tatt deg en ny test [emoji173]

Har ikke sovet godt! Våknet hver time for å sjekke om jeg kan stå opp å teste! [emoji85]
Nå er testen tatt og den sier gravid 1-2 [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

IMG_5889.JPG

Kl 03.45!!
Våknet hver time inatt for å se om jeg kunne teste...
nå sto jeg opp å gjorde det!

Testen igår ble nok negativ pga for utvannet urin [emoji173]️
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!

Back
Topp