Hjelp

emma1

Betatt av forumet
ammingen har gått som en drøm helt siden hun kom til... i går og i dag har hun vært ganske hysterisk. Skriker og skriker uansett om vi får ute både rap og at hun gjør i bleien. Bare puppen som hjelper og hun blir også stille/roet ned...

Lurer på om jeg har nok melk? Hvirdan vet man dette? Ellers verdens snilleste baby. 3uker og 3dager er hun i dag

Høres ut som økedøgn [emoji4] spiser mer i en periode for å øke produksjonen etter økende behov [emoji106] siden du sier det er normalt med bleier og hun er rolig ellers, tyder det på at du har nok melk [emoji4]

Enig med Mamma_90!

Underveis i hele spedbarnstiden så kommer disse små til å stadig finne på nye ting. Så fort man tror at man har fått ting under kontroll, kanskje noen rutiner på ting så ombestemmer disse små seg, uten at det trenger å være noe galt :)

Høres ut som et økedøgn, ja :) hvis du fortsetter å være bekymret for om hun får i seg nok så får du sikkert se hvordan vekten har endret seg på fireukerskontrollen :)

Høres ut som økedøgn [emoji4] spiser mer i en periode for å øke produksjonen etter økende behov [emoji106] siden du sier det er normalt med bleier og hun er rolig ellers, tyder det på at du har nok melk [emoji4]

Er det normalt at de bare blir rolig ved puppen under økedøgn? Legger jeg hun ifra meg blir hun mildt sagt hysterisk... men ved puppen eller at jeg legger henne på brystkassen kan hun duppe av en liten stund..

Er det normalt at de bare blir rolig ved puppen under økedøgn? Legger jeg hun ifra meg blir hun mildt sagt hysterisk... men ved puppen eller at jeg legger henne på brystkassen kan hun duppe av en liten stund..
Ja helt normalt.. hvertfall har mine tre barn vært slik [emoji28] minste er tre uker nå og hun hadde en dag for litt siden der hun bare ville ligge med puppen og har siden da nesten spist konstant mellom kl. 19/20 til kl. 22 ish. Sover ellers mellom 3-5t mellom hvert måltid på dagen og natten [emoji4]

Tar meg friheten til å svare :P
Nærhet er også en del av produksjonen, da mor skiller ut mer av okytocin, som er hormonet som står for melkeproduksjonen, ved å ha babyen inntil seg :)
Men med det sagt så kan det bare være behov for nærhet fra den lille...

Back
Topp