Hjelp?

Groer

Gift med forumet
Hei, jeg er "ny" her. Har 2 jenter, på 5 og 2,5 år, så vært mye her på BV tidligere.

Men nå i dag fikk jeg denne... Vi skal jo ikke ha flere barn, så nå er jeg helt skjelven og vet ikke hva jeg skal gjøre Tør ikke si noe til noen enda, må prosessere det selv litt først.

Tror ikke helt på det enda, og prøver på en CB digital i morgen.

Men noen med 3 barn eller flere her? Hvor stor var forskjellen?
 

Vedlegg

  • IMG_5744.JPG
    IMG_5744.JPG
    353,7 KB · Visninger: 67
Hei og gratulerer :) Jeg kan ikke snakke for meg selv, men har hørt at overgangen fra 1 til 2 er større enn fra 2 til 3. Håper du får tenkt litt på dette i kveld og tør å fortelle noen etter hvert. Jeg skjønner det kommer som et sjokk når det ikke var planen :)
 
Hei og gratulerer :) Jeg kan ikke snakke for meg selv, men har hørt at overgangen fra 1 til 2 er større enn fra 2 til 3. Håper du får tenkt litt på dette i kveld og tør å fortelle noen etter hvert. Jeg skjønner det kommer som et sjokk når det ikke var planen :)


Takk
Lille er jo så klart velkommen, sånn når sjokket har lagt seg Men gruer meg litt til å fortelle til mannen, spent på reaksjonen.
 
Er i akkurat samme situasjon. Lykke til, håper mannen din blir glad
 
Gratulerer :)
Overgangen fra 2-3 er null problem mener jeg, så det går nok bra :)
 
Jeg er i samme situasjon bare dette er nr. 4Vi hadde bestemt oss for at 3 var mer en nok. Så sjokket ble ganske stort når jeg fikk positiv test. Minstemann hos oss er bare 1 år. Jeg syns det går veldig fint med 3 unger. Var mye større overgang fra 1-2 Så 3 klarer du fint Verre med meg og 4
 
Jeg er i samme situasjon bare dette er nr. 4Vi hadde bestemt oss for at 3 var mer en nok. Så sjokket ble ganske stort når jeg fikk positiv test. Minstemann hos oss er bare 1 år. Jeg syns det går veldig fint med 3 unger. Var mye større overgang fra 1-2 Så 3 klarer du fint Verre med meg og 4

Tok mannen det greit? Her er han helt bestemt på at vi ikke skal ha flere... Så gruer meg til å si det faktisk.
Tror jeg må ta en dag og venne meg til tanken litt selv først
 
Mannen har faktisk tatt det bedre enn meg. Han ble veldig sjokkert når jeg sa det, men tok det fint. Kan jo ikke gjøre så mye med det. Får håpe mannen din også tar det fint
 
Takk
Lille er jo så klart velkommen, sånn når sjokket har lagt seg Men gruer meg litt til å fortelle til mannen, spent på reaksjonen.
Ja jeg forstod det :) Du får oppdatere oss hvordan han reagerer. Det blir sikkert litt mye å ta inn med en gang for han også. Han bruker nok noen dager han også på å venne seg til tanken.
 
Ja jeg forstod det :) Du får oppdatere oss hvordan han reagerer. Det blir sikkert litt mye å ta inn med en gang for han også. Han bruker nok noen dager han også på å venne seg til tanken.

Ikke helt gått opp fornmeg enda heller, så vi kommer nok til å bruke litt tid på å venne oss til dette ja
 
Back
Topp