Hjelp

Friluftslivmamma_3

Elsker forumet
Er dette normalt?? Ble veldig veldig kvalm nå slik at jeg kastet opp flere ganger å nå spytter jeg blod. Hva kan det komme av? Aldri opplevd det før.

Kanskje slimhinnene som blør litt siden det sliter jo innvendig når man kaster opp mye? Slimhinnene er veldig skjøre nå som man er gravid :) om det derimot blir verre eller mer, eller fortsetter hadde jeg nok ringt legevakten!

Virker som det har gitt seg nå. Kjenner fortsatt jernsmaken, men nå er det litt mere lys rosa når jeg spytter så mulig en liten rift etter jeg kasta opp. Ble litt redd for å begynne med når det kom rødt ferskt blod

Kanskje slimhinnene som blør litt siden det sliter jo innvendig når man kaster opp mye? Slimhinnene er veldig skjøre nå som man er gravid :) om det derimot blir verre eller mer, eller fortsetter hadde jeg nok ringt legevakten!

Signerer denne!

Tenker og det samme :)

Ring legevakta!

Har lest om flere her som blør etter mye oppkast. Håper det gir seg snart ❤️

Tenker dette stemmer veldig bra, et blodkar som har sprukket pga skjøre slimhinner. Men helt enig, blir det mer så er det alltid best å være på den sikre siden :)

Det har gitt seg :) har holdt sengen også så ikke kastet opp mere :)

Back
Topp