Hjelp..

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Holdt på å ramle ute, hele kroppen min vred seg for å holde meg på beina. Etter dette fikk jeg smerter på høyre side av magen, helt fra ribbeinsbuen og ned til blindtarmsområdet. Det er vondt og føles stint ut. Kan det være noe farlig? Tenker selv det forhåpentligvis bare er ligamentene som fikk seg en strekk? Men har liksom ikke noe faglig grunnlag å si det ut ifra :( kjenner det stresser meg en del..

Er sikkert ingenting, men ville ringt til legevakten å hørt for sikkerhets skyld, så slepper du å engste deg :)

Ikke godt å si,se an til i morgen,så kan du jo ringe legen å høre hvis det er like ille

Ikke en muskelstrekk kanskje?

om det stresser deg så ringer du legevakt/Føden. Bare det å få snakke med noen som faktisk jobber med dette daglig kan være nok til å finne roen...

Takk til dere som svarte! :)

Vet ikke hva som er problemet og ringte heller ingen plass :) kjente masse liv når jeg la meg ned på sofaen og det roet meg veldig ned. Har jordmortime i dag og tenkte å spørre da. Gjør fremdeles vondt, så er nok en strekk enten på noen muskler eller noen band, tenker jeg :)

Jeg kan få strekkesmerter på siden av magen hvis jeg vrir meg fort rundt i senga f.eks. Jordmor har sagt til meg at det er veldig vanlig.

Back
Topp