hjelp...??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Jeg hadde ett lite sidesprang i nov og fant nå ut at jeg er gravid med min kjære mann..
han vil at jeg skal ta abort pga det minner han på hva jeg har gjort.. hva hadde dere gjort??
har tatt abort 2 ganger allerede m han da han mente det ikke var rette tidspunkt.. dette er så tungt for meg

Uff så utrolig vanskelig. Veldig trist med sidespanget ditt men jeg ville ikke tatt abort nå igjen. Det blir 3 gang. Hvis han ikke er klar for barn hvorfor beskytter dere dere ikke da? Her mener jeg man må ta ansvar. Og du vil beholde. Synes man skal respektere livet. Ja abort kan skje men etter 2 ganger burde man unngå å havne i den situasjonen igjen eller beholde hvis man ønsker det;)

Tror du at du mister ham eller kan han venne seg til det?

Og hvorfor skulle hans barn minne han pp din utroskap??

Skjønner godt ar han sliter, men når han har ønsket abort to ganger allerede så kan det godt hende at han hadde ønsket dette nå også. Uavhengig av sidespranget. Spørsmålet er om du vil fortsette å la han diktere hva du skal gjøre med din kropp, eller om du skal bære frem et barn du sannsynligvis ønsker å beholde (sånn virker det som i alle fall).

Enig med det som sies over her.
Synes ikke det er en grunn til å ta abort dersom du ikke føler at abort er det rette. Synd med sidespranget ditt, men om dere fortsatt er sammen har jo han selv også valgt å bli i relasjonen tross i sidespranget?! Da kan man ikke holde slike ting mot partneren mener nå jeg.. Om dere ikke ønsker å bli gravide er prevensjon tingen :)

Enig med det som sies over. Det er dårlig gjort av han å holde sidespranget mot deg når han har valgt å fortsette sammen med deg. Og å beskytte seg er like mye mannens ansvar. Håper dere får til å snakke rolig om det?

Mannen din velger jo å fortsette med deg. Og dere har sex igjen. Da kan man bli gravid. Synes han takler dette umodent. Kanskje forholdet deres ikke er på det sterkeste nå. Men han har valgt å bli hos deg.

Og det at barnet minner hsn på utroskap forstår jeg overhodet ingenting av. Det er en idiotisk unnskyldning for at han nok engang ikke vil bli far. Nei jeg hadde beholdt barnet å håpet han tar sitt ansvar.

Husk du vil aldri angre på et barn. Det fins ikke større kjærlighet;) Mannen kan du leve uten om han ikke er bra nok.

Du skrev den 31. januar at du hadde eggløsning og at dere hadde sex, burde ikke komme som en overraskelse på noen av dere dette da?

nei det er ikke noe overaskelse.. men han sier nå at han ikke vil ha det.. han vurdere å gå fra meg om jeg velger barnet.

Back
Topp