?? Hjelp

10 innlegg i måneden, hvis ikke mister man tilgangen og kan først søke om ny adgang neste mnd pga det er litt jobb for de som skal gjøre det.

Send privat melding til Daim!

Jeg ble kastet ut ved et uhell, kanskje du også ble det :)

Har fått tilbake tilgangen nå.

Åh... Visste ikke at man måtte ha det jeg, er jo ikke alle som har tid å energi til å holde på å skrive masse der:p

Da er det like greit å ikke være der:-)
Man bruker jo like mye tid på å lese om de andre så syns det er en fin regel at man må dele litt av seg selv også :-)

10 innlegg på 1 måned er jo ganske lite, så jeg synes det er en grei regel. Det tilsvarer to innlegg i uka liksom... Du får søke deg inn igjen seinere :)

Hva vet du om vi bruker tid på å bare sitte i lese der inne?

Jeg vet vel ikke hva tid du bruker jeg.Men jeg mente at har man ikke tid å kommentere så har man ikke tid å lese så mye heller.Hvorfor da være der? Jeg meldte meg utav skjult av den grunn på feb.For meg er det samme om du er der eller ikke ;)

Er det noe aktion der inne? Har litt gitt opp den gruppen da det var så lite så skjedde her ute på åpen.

Har ikke vært her lenge nok til å søke om medlemskap, men lurer på: er det mer aktivitet på det lukkede forumet? Her ute skjer det jo foreløpig lite, men vet av erfaring at det vil bli mye mer etterhvert som juli nærmer seg ;) På en måte "ødelegger" skravletråden litt, det er mange innlegg der som forsvinner i mengden, og som heller kunne vært selvstendige innlegg.

Og er det slik at de 10 innleggene som kreves for å opprettholde medlemskapet gjelder 10 enkelte svar på innlegg eller selvstendige tråder?

Har ikke vært her lenge nok til å søke om medlemskap, men lurer på: er det mer aktivitet på det lukkede forumet? Her ute skjer det jo foreløpig lite, men vet av erfaring at det vil bli mye mer etterhvert som juli nærmer seg ;) På en måte "ødelegger" skravletråden litt, det er mange innlegg der som forsvinner i mengden, og som heller kunne vært selvstendige innlegg.
Det er veldig lite aktivitet der i forhold til der ute :) har nok en sammenheng med at mange nå mistet tilgangen sikkert :)

Er det noe aktion der inne? Har litt gitt opp den gruppen da det var så lite så skjedde her ute på åpen.

Nei, men det blir heller ikke mer liv enne hva man lager selv :)

Og er det slik at de 10 innleggene som kreves for å opprettholde medlemskapet gjelder 10 enkelte svar på innlegg eller selvstendige tråder?
10 innlegg ja, trenger ikke nødvendigvis å være tråder.

Back
Topp