Hjelp

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Slutta å amme for 4 dager siden, var da bare noen dråper igjen som hun fikk på kveldene. Merket fra i går at det er melk i brystene. Veldig redd for brystbetennelse hvis jeg går rundt me melk hengende i brystet. Klemmte ut noen dråper i går da men føler igjen i dag at det er likt. What to do? Har mest lyst å amme en gang for å få tømt de skikkelig. Eller?

Slutta å amme for 4 dager siden, var da bare noen dråper igjen som hun fikk på kveldene. Merket fra i går at det er melk i brystene. Veldig redd for brystbetennelse hvis jeg går rundt me melk hengende i brystet. Klemmte ut noen dråper i går da men føler igjen i dag at det er likt. What to do? Har mest lyst å amme en gang for å få tømt de skikkelig. Eller?

Vil tro om du ammer skikkelig ei gang så vil du signalisere det skal produseres melk??

Vært noen liknende tråder her på forumet og tror da jeg har lest at en ikke får betennelse om en ikke går rundt med veldig spreng, men skal ikke si det sikkert og enda ikke kommet så langt selv jeg har noe erfaring ;)

Hvis du tømmer littegranne slik at du ikke har spreng og får betennelse, så blir mengden mindre og mindre hver gang :)
Hvis du aldri tømmer brystene, så sender de ikke signaler om å produsere mer :)

Har du spreng da? Vanlig at det er melk det ganske lenge etter ammeslutt:)

Back
Topp