Hjelp !

Tuttifruttiz

Forelsket i forumet
Gutten min på snart 11 uker har blitt så vanskelig å legge på dagtid.
Får han nesten ikke til å sove..
Noen med tips ?
Han hylgråter når jeg legger han til å sove..
Mens på natten går det fint.
Får jo en så utrolig grinete unge når det nærmer seg kvelden :-(
 
Har det helt likt med min 11 uker gammel gutt. Helt umulig :( noen ganger sover han hele dagen men holder på hele kvelden og natten. Vil gjerne også høre om noen har noen tips
 
Samme her... Det som funket før funker nesten ikke lenger.. Mi er og elleve uker. Hun er så trøtt men bare skriker. Uansett og jeg prøver å få henne til å sove før hun er overtrøtt.
 
Jenta mi på 2 mnd sover kun i vogna på dagtid så går tur med henne hver dag, men kan til gjengjeld sove i flere timer. Sover en sjelden gang på enten meg eller faren ila. ettermiddag/kveld, men så sover hun bra om natten så skal ikke klage selv om hun kan bli litt grinete på kvelden
 
Hva er utviklingssprang ? :-P

Det er når barnet utvikler seg :) de har utviklingssprang når de er f.eks ca 5 uker, 8 uker, 11-12 uker.
Jeg vet godt når min har det for han skriker oftere og mer, han vil ha masse fysisk kontakt så han skriker med en gang jeg legger han fra meg, han er utrolig klengete og vil kose hele tiden, han spiser litt dårligere, sover mye dårligere og våkner hele tiden :)
 
Back
Topp