hjelp

idamamma23

Betatt av forumet
Hei nå er jeg forvirra altså så mange detaljer.
Jeg en brun lignede mens greie på pappire en gang i går skulle hatt mensen de samme skjedde sist jeg skulle ha hva i alle dager betyr dette ?
Så kan jeg være gravid ?
Har begynt å gå på do om natta å merker mye mens lignende murring i underlivet dette har vert lenge .
Har dere noen ide råd ???

Tørr ikke har hatt sju spontan aborter tidligere kjenner jeg blir så stressa uff :(

De var de jeg også tenkte men er så redd for å miste i gjen har en vidunderlig sønn som jeg holdt på å miste i femte måned vet ikke om jeg greier de en gang til .
Mwn synes du tegnene ligner ?

Jeg tenker at den eneste løsningen er å ta test.

Sjansen for å miste er jo ikke mindre bare fordi man ikke tester.

Skjønner det er vondt å ha mistet så mange ganger, men tenk positivt på det; da var det noe feil med fosteret og best at det ble avsluttet.

Og det er jo ikke sikkert at du vil oppleve flere sa heller :-)

Nei de er jo sant

Nei vi sluttet å prøve for tre år siden da jeg ikke orket mer men ting kan jo hende da sier di ;)

De var de jeg også tenkte men er så redd for å miste i gjen har en vidunderlig sønn som jeg holdt på å miste i femte måned vet ikke om jeg greier de en gang til .
Mwn synes du tegnene ligner ?
Ja forstår du er redd. Men hvis du tar en test så får du ihvertfall et svar. Ingenting blir bedre av å ikke vite ihvertfall.prøv å tenk positivt:) ta en test:) jeg synes jo det høres ut som du er gravid siden du ikke har hatt skikkkelig mens de siste to syklusene.

Ville testet, det kan jo være det bare er spotting før mens..

Trist med så mange sa :/

Back
Topp