Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar! Ble kjempenervøs! Haha! For jeg gir hun mme.. Da jeg holder på og miste melka :/Ser ut som hormonutslett. Ikke noe farlig, det kommer å går hele tiden og pga morsmelkenSer i allefall ut som det
![]()
Ja! Tror det altsåSniker fra november...
Kan det være hormonutslett??
Nydelig jente med mye fint langt hårtrodde mi jente hadde mye hår men blei itvil nå
![]()
Det så mer ut som kviser på lillemor her, men hormonutslettet hennes ser ut som dette. Hormon- og varmeutslett ser veldig likt ut syns jeg.Min har også det, hormonutslett via melka som mange sier, men om du ikke ammer mer så kan er det nok "fett" fra når babyen lå i magen. Da er de dekket av fett for å ikke bli skrukkete, og noe av dette fettet absorberer huden og da kommer det ut av porene etter baby er født![]()
Det kan også være litt varmeutslett. Helt normalt![]()
Ååh! Syns hun har mere i dag.. Over hele kinnet nå.. Og rundt halsen.. UffDet så mer ut som kviser på lillemor her, men hormonutslettet hennes ser ut som dette. Hormon- og varmeutslett ser veldig likt ut syns jeg.
Det hormonutslettet kommer og går like fort, sprer seg og går tilbake, veldig ustabilt. Det ser veldig ubehagelig ut men er ikke det. Varmeutslettet skal gå tilbake ganske kjapt. Har du ull på henne? Kan det være at hun reagerer på det? Ville kanskje vært rart å ha det på kinnet da. Jeg tenker at det er med de små som det er under svangerskapet, er man usikker så ring og sjekk det utÅåh! Syns hun har mere i dag.. Over hele kinnet nå.. Og rundt halsen.. Uffer det normalt da? Å ha såå mye liksom??;o
Ååh! Syns hun har mere i dag.. Over hele kinnet nå.. Og rundt halsen.. Uffer det normalt da? Å ha såå mye liksom??;o
Of topic, har du prøvd å amme litt ekstra på natt? Det øker produksjonen...Tusen takk for svar! Ble kjempenervøs! Haha! For jeg gir hun mme.. Da jeg holder på og miste melka :/
Tror hun gir flaske...Of topic, har du prøvd å amme litt ekstra på natt? Det øker produksjonen...
Ellers ser det det ut som hormonutslett, men er du i tvil så kan du jo høre med helsestasjon event legen...