Hjelp

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Vår lille på 7 uker har de siste dagene begynt å våkne oftere og oftere. Vi trodde det var for mat men da vi tar henne opp så sovner hun igjen. I natt våkns hun hver time ca... Nå sov hun bare 40 min i senga før hun våkner.. Gråter hvis vi ikke tar henne opp.. Hun sover ellers bare 2,5 timer i strekk :( legger veldig godt på seg. Ga henne nan for første gang i natt etter hun hadde fått av meg for å se om hun sov bedre da, mn våkna etter 1,5 time :( sambo tok henne med seg ned å da sov hun i 2 timer oppå han. Hun har alltid sovet i egen seng v siden av meg. Noen som har noen råd? Tenker om det er noe annet som plager henne... Hun bruker tutt mn sovner ikke videre hvis vi bare gir henne denne :( slitsomt...

min har vært litt sånn, men da har det vært pga at det er gulp som ligger og ulmer og plager ho når ho ligger helt flat på ryggen. eller tett nese.. har du prøvd å legge etpar bøker under de 2 øverste sengebena? sånn at senga bir litt skrå oppover? kan funke, har funka på alle mine, i hvertfall før de begynner å snu seg ;)

Har ingen råd desverre. Min lille jente har vært våken fra ca 1-8 hver natt i det siste. Hun liker i alle fall ikke å ligge alene. Har prøvd alle triksene i boka. Har foreløpig slått meg til ro med at hun har snudd døgnet og at det vil gå seg til. Hun sitter i bæreselen og halvsover nå. Glad som en sol, legger godt på seg og vokser hun her og. Tror bare de trenger masse nærhet jeg:Heartpink Tenkte på det i går natt, at det er ikke lenge siden hun lå inni magen, så det er ikke så rart at hun vil være tett inntil når hun sover:)

Er nok dessverre bare sånn i blandt. Jenta mi sover som regel godt om natta. Og liker godt senga si. Opp mot sju timer har hun sovet i ett strekk. Men enkelte netter vil hun bare kose. Trenger noe nærhet.
Andre ganger har hun luft i magen eller bare fryser litt tror jeg. Men bruker å sovne fort igjen. Prøver å ikke styre for mye på natta. Har på lite lys og skifter ikke bleie før vi må.

Gosh - i natt sov hun fra 22 til 05.30. Jippi :) det er vel det de kaller å såve rundt :)

Min sover i egen seng men har babynest som han ligger i også har jeg myk klut rundt hodet. Da sover han som en stein, legger jeg han alene i åpen seng vil han ikke sove. Noe godt og varmt rundt kroppen, da føler han seg trygg :)

Min sover i egen seng men har babynest som han ligger i også har jeg myk klut rundt hodet. Da sover han som en stein, legger jeg han alene i åpen seng vil han ikke sove. Noe godt og varmt rundt kroppen, da føler han seg trygg :)

Har brukt babynest jeg også hele tiden mn måtte bare fjerne det for hun ble så varm så for vår del var det ett bortkastet kjøp, 650kr :(

Back
Topp