Hjelp..

fagerlund

Betatt av forumet
Er så ekstremt frustrert å lei meg for tiden!! Mannen min hadde utrykkningslag forje helg å det er absolutt helt greit men jeg spurte om han kunne love meg en ting!! Hvis det kommer en stripper så gå ut å det var helt greit ikke noe problem. Grunnen til dette er fordi jeg føler meg ekstremt dårlig med meg selv for tiden, ikke rart når man vokser dag for dag.. å ikke minst er jeg veldig sjalu for tiden noe han vet at jeg ikke er ellers.
Søndag morgen når jeg våknet ligger han ved siden av meg å sier at det kom en stripper.. å han satt der da sammen med gutta å hoja å heia..
Har blitt så ekstremt lei meg etter at dette skjedde å er sjenert for å vise kroppen min til han!
Han klarer ikke forstå at det han gjorde kan ha vært så galt å at jeg blir så lei meg. Aff!! Jeg trenger at han kan respektere meg såpass mye at han kunne holdt løftet sitt å gått!!

Altså... Skjønner at du blir lei deg og man er meget hormonella om dagen - men synes det er litt sært å kreve at din tilkommende mann skal gå ut av sitt eget utdrikningslag om det kommer en stripper... Han skal jo gifte seg med deg og ha barn med deg, er ikke det bekreftelse i segselv? Ville ikke tatt så på vei eller laget noe issue ut av litt uskyldig moro...

Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer Mimpip!

Mannfolk må få være mannfolk og dette er nok ikke noe å ta på vei for? Selvom jeg også skjønner man kan være litt overfølsom når man er på tjukka :)

Skjønner godt du blir lei deg..man føler seg ikke tipp topp for tiden, og det er klart at slike ting ikke passer inn. Og jeg mener, stripper? Virkelig?? Føler det er noe for overkåte 18år gamle gutter når man ser seg nødt til å betale for å i det hele tatt få se noen pupper.

Med det sagt, så er jeg enig med de andre over her, at han hadde nok ikke stått høyt i kurs hos de andre gutta om han hadde forlatt rommet, var jo liksom for han. Prøv å se det litt fra hans side også. Men igjen, tragisk..

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

skjønner desverre ikke problemet her:/ jeg syns du overreagerer..

Det som er sårt er at han ga meg ett løfte han ikke holdt, eneste grunnen til at jeg trengte dette fra han er fordi jeg føler meg ekstremt dårlig for tiden noe han ikke har forståelse for. Å da stripperen kom ringte han meg å unnlot å fortelle meg at hun var kommet å sa det heller dagen etter.. han vet at jeg tidligere har slitt med selvfølese å kropp. Derfor skuffer det meg at han ikke kunne respektere meg istede for å respektere dem for det er nemlig det han sier, han gjorde det ut av respekt for dem. Men hva annent kan han da finne på å gjøre ut av respekt for dem? Det er snakk om å holde seg litt i skinnet noen få mnd for min del.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg klarer ikke å gi deg den bekreftelsen du ønsker på at dette var galt av han. Det var bare et utdrikningslag og en stripper, så fremt han ikke hoppa til sengs med henne, så betyr det ingen ting, det er bare en teit guttegreie. Jeg skjønner også godt at han ikke sa noe da dere prata sammen, for meg høres det ut som han kjenner deg så godt at han var redd for at du skulle ha en fæl kveld, han valgte å si det dagen derpå når han kunne kontrollere det. Hva ville du følt om han hadde sagt det på telefon den kvelden?

Jeg forstår deg slik at du ser på dette som et svik fordi du er i dårlig form og ikke er komfortabel med deg selv? Og det kan jeg godt forstå, har selv spydd siden april, får ikke barbert leggene og er konstant kvalm. Man føler seg ikke akkurat flott. Men husk at det går over, dere har laget et barn sammen og han gifter seg med deg, kan han gi deg en større kjærlighetsærklæring? :) du er flott som du er! Ikke la negative tanker feste seg, det er så tungt å komme opp igjen. Innerst inne er det du som kontrollerer hva du skal la "trykke" deg ned, det er du som bestemmer hva som skal ødelegge for deg. Jeg sier ikke at det er enkelt å finne fram til den stemmen som sier: hei, slutt med det der, jeg er verdt noe, jeg er vakker :) jeg betyr noe!

Men den er så viktig! Annbjørg Sæthre var enormt dyktig på dette og en god inspirasjon! Finnes det en coach i nærheten du kan prate med? Fastlege, jordmor etc? Er det noe jeg kan bistå deg med så send meg evt en pm :) for jeg har tro på deg og kvinnen i deg, hun har bare rota seg litt bort akkurat nå.

Klem :)

Ps: spark meg bak om jeg tar feil, men det er sånn jeg tolker det ut i fra innleggene dine.

Og fanken ta, vi kan ikke alle se ut som fotballfrue (beklager fotballfrue) men vi er da vakre vi å.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

syns ikke det var greit at han lovte deg en ting og ikke holdt det. men når hun plutselig dukket opp kan det jo hende han bare ble litt revet med i øyeblikket og stemninga som var? jeg veit ikke dette men er slettes ikke sikkert han ønska at de skulle få en stripper dit. Har babyen din begynt å sparke enda ? jeg fikk veldig mye strekkmerker som jeg sleit med å godta, men hver gang jeg kjente baby romstere inni der kunne jeg ikke unngå å tenke på hvor FIN kroppen min egentlig var:D

Han ringte meg med en gang hun hadde kommet å unnlot å fortelle det til meg. Hadde vært noe helt annent hadde han vært ærlig med engang å hørt meningen min der å da. Han vet at jeg unnet han den kvelden.
Uke 27+3 så er masse liv i magen å sliter ikke med at den blir større, er bare en stor lykke for min del, er resten av kroppen jeg sliter med at har vokst. Tanken på at mannen min sitter å hojer å heier på en annen dame når han så vidt løfter blikket når jeg er lett kledd, å får som regel en komentar på at "du er så søt". Hadde hjulpet mye med litt mer enn bare søt innimellom.

Vet jeg svarte på denne tråden her, men innlegget mitt er borte. o.O
Skrev da ingen ting støtende og har ikke fått beskjed om at noe måtte redigeres, fjernes eller advarsel :O

Jeg ser heller ingen problem med at det er stripper tilstede i et festlig lag for det finnes altså ingen ting opphissende med noen som vrikker av seg klærne når det er ørten andre mennesker tilstede. For det tror jeg en privat lapdance har måttet til for de fleste mannfolk.

Dessuten har han valgt deg! :) Han liker deg for den du er og det skal du være glad for. :)

Det jeg derimot ikke synes er greit er at han brøt løftet sitt til deg, men på den andre side, hvis han er brudgommen og dette var ordnet i stand for han er det ikke lett å skulle bare stikke i fra. Det er nok få mannfolk som ville åpenhjertig satt sin kjære i et dårlig lys ved å si "sorry kona nekter meg".
Det ville nok gjort hvem som helst skamfull å innrømme.

Er bare samme innlegget som har blitt lagt ut 2 ganger så det er ikke slettet :)

Back
Topp