fagerlund
Betatt av forumet
Er så ekstremt frustrert å lei meg for tiden!! Mannen min hadde utrykkningslag forje helg å det er absolutt helt greit men jeg spurte om han kunne love meg en ting!! Hvis det kommer en stripper så gå ut å det var helt greit ikke noe problem. Grunnen til dette er fordi jeg føler meg ekstremt dårlig med meg selv for tiden, ikke rart når man vokser dag for dag.. å ikke minst er jeg veldig sjalu for tiden noe han vet at jeg ikke er ellers.
Søndag morgen når jeg våknet ligger han ved siden av meg å sier at det kom en stripper.. å han satt der da sammen med gutta å hoja å heia..
Har blitt så ekstremt lei meg etter at dette skjedde å er sjenert for å vise kroppen min til han!
Han klarer ikke forstå at det han gjorde kan ha vært så galt å at jeg blir så lei meg. Aff!! Jeg trenger at han kan respektere meg såpass mye at han kunne holdt løftet sitt å gått!!
Søndag morgen når jeg våknet ligger han ved siden av meg å sier at det kom en stripper.. å han satt der da sammen med gutta å hoja å heia..
Har blitt så ekstremt lei meg etter at dette skjedde å er sjenert for å vise kroppen min til han!
Han klarer ikke forstå at det han gjorde kan ha vært så galt å at jeg blir så lei meg. Aff!! Jeg trenger at han kan respektere meg såpass mye at han kunne holdt løftet sitt å gått!!