Hjelp! ;)

Arya

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Skal arrangere surprise 30-årslag for mannen på lørdag, og har ingen anelse om hvor mye alkohol jeg skal kjøpe inn... :/ Vi blir ca 20 personer, og det er sikkert noen som ikke drikker (meg inkludert ;) ) La oss si at det er 15 som drikker da..
Har dere noen tips til hvor mye jeg bør kjøpe? Har tenkt å kjøpe 2 kartonger med rødvin,2 kartonger med hvitvin, 1 kasse pils, noe cider/rusbrus, 4-5 flasker musserende til aperitif, 1 baileys, 1 cognac + litt brennevin.

Høres dette mye eller lite ut?

Og i tillegg lurer jeg på hvilke typer brennevin man bør ha som "basis" til drinker, og gjerne tips til noen drinker som man ikke trenger så mye "stæsj" til :)

Jeg ville kjøpt en rød og en hvitvin. 4 flasker musserende, en cognac, en whiskey og to flasker rom. En mørk som cpt. Morgan og en bacardi.
Kjøp inn sprite, cola, appelsinjuice, sour mix og kanskje en kokosmelk ananasjuice, evt tranebærjuice.
Skaff en frisk mint urt og friske bringebær. Da har du alt en kan tenke seg av drinker som ikke er superavansert :) og en kasse øl.
Nå har jeg beregnet mye drikke og folk har ofte medbrakt. :)

Husk nok isbiter og noe å mixe med. Sugerør og evt rørepinner. Og beregn minst 4 plastglass per hode for kvelden.

Takk for gode tips Chihaya :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp