Hjelp!!!

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ista da jeg gikk på do (sorry detaljer) kom det ut litt crinone med farge( lys lys lys rosa, var lite men så det pga hvite papiret) ingen blødning. Noen andre som har opplevd det uten at det er "over"? Sitter inne på do på jobb med tårer i øyene

Bare pust ut og slapp helt av :) Det er heeeelt normalt. Det kan komme av såre slimhinner pga crinone. Samt du kan skrape deg litt når du setter det med aplikatoren.
Slimhinnene er ekstra sårbare i denne perioden. Klem.

-iPhone appen-

Takk for svar å nå puster jeg. Og takk for klemmen

Ista da jeg gikk på do (sorry detaljer) kom det ut litt crinone med farge( lys lys lys rosa, var lite men så det pga hvite papiret) ingen blødning. Noen andre som har opplevd det uten at det er "over"? Sitter inne på do på jobb med tårer i øyene
Har også opplevd det hver gang, ikke noe å være redd for :-)

Takk for betryggende ord. Jeg har hatt en gråtekveld idag. Jeg er bare forferdelig redd for å bli skuffa :(

Helt normalt. Crinonerestene mine har vært rosa, brune og svarte og alt har gått fint. Slimhinnene er såre og skjøre og blir irriterte av Crinonen, så det er fort gjort at et blodkar sprenger. Kan tilogmed komme litt blodtråder på pinnen uten at det er farlig :)

Ja, det er helt normalt. Det er ikke så lenge siden uttak heller. Jeg hadde litt småblødninger fra og til den første uka.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for betryggende ord <3

Opplevd det hver gang, og hjertet hopper like mye hver gang. Men har to herlige barn her hjemme likevel.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Opplevd det hver gang, og hjertet hopper like mye hver gang. Men har to herlige barn her hjemme likevel.. :)

Får jo helt angst!

Kjenner den følelsen!!

Jeg blødde flere ganger i forrige svangerskap. Verden raser helt sammen, men ofte helt uten grunn. Det er helt normalt og det virker som veldig mange opplever det!
Krysser fingre for positiv test snart ! :-)

Jeg blødde av og på pga crinone i hele første trimester, til jeg sluttet med det.
Veldig normalt.

Back
Topp