Hjelp

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
De siste nettene har babyen vært svett. Har vinduet åpent. Det er meldt 9 grader i natt. Tror dere hun bare kan ha ett helseteppe over seg istedenfor dyne?

Sent from my iPhone using BV Forum

Da ville jeg vel hvertfall hatt på en lue og gode varme sokker :) og pysj da ^^ eller dropp pysjen og bare bruk tynn dyne? :)

Her er vinduet delvis åpent og lillegutt ligger i bare bleia med tynn dyne. Han var så urolig så jeg tok av han pysjen å han har sovet rolig siden.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det går jo sikkert greit å la henne sove i pysj med helseteppe. Ser ikke noe problem med det jeg altså.
Er jo bedre at hun har det godt i stede for å være for varm/kald.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her sover vesla med kun vest og helseteppe noen ganger. Bedre å være for kaldt enn varm.

Lå med helseteppe, pysj og dyna over bena. Var litt kjørlig men ikke kald. Akkurat i grenseland. Kan prøve med ullpysj og teppe, eller kanskje et litt tykkere teppe :)

Anbefaler å kjøpe sommerdundyne på Kid! De har 30% på alt til barn nå så jeg betalte kun 140kr for den minste størrelsen :)

Vurderer å sy en sånn baby-pose. Da slipper hun å bli så varm, eller kald. Tenkte sy en med tykt og en med tynt for I. Hun sparker av seg dyna også. Hun ender opp med å bli iskald på hender, ansikt og overkropp. Liker det ikke.

Back
Topp