Hjelp :(

Spiramin

Forelsket i forumet
Var nettopp på do og (undskyld detaljer) men hadde lys lys rosa utflod farlig???

Sent from my iPhone using BV Forum

Trenger ikkje vere det, mange som har det uten at det trenger vere nokke galt. Men du kan jo ta kontakt med lege visst du føler behov for det

Kommer nok til å ta en telefon til legen på mandag .. Blir så stressa :(

Har du smerter? Jeg blødde friskt blod i mange timer sist søndag, så brunt utflod hele natten, men hjertet slo allikevel da jeg var hos gynekologen på onsdag. Trenger ikke bety at det er en abort, 1 av 5 kvinner blør en gang ila svangerskapet :-)

Har du noen smerter? Se an hvordan det utvikler seg, ta kontakt med lege hvis du føler for det <3 Jeg hadde en relativt stor styrtblødning onsdag, og ble sendt til UL. Alt var i skjønneste orden, sannsynligvis slimhinnene som blør. Håper alt er i skjønneste orden hos deg også! <3

Takk for svar jenter <3 ingen smerter heldigvis :) men flyttet til ny leilighet på onsdag.. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre? Holdt meg unna de tyngste løftene, men har jo vært mye stress og mas.. :/

Takk for svar jenter <3 ingen smerter heldigvis :) men flyttet til ny leilighet på onsdag.. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre? Holdt meg unna de tyngste løftene, men har jo vært mye stress og mas.. :/

Kan godt være et sprengt blodkar:) Legen forklarte meg at slimhinnene er veeeldig blodfylte og sensitive, så hos noen skulle det ikke noe til før det begynte å blø...

At du ikke har smerter er et veldig godt tegn <3 heier på spiren din - prøv ikke å løfte noe mer frem til du har time :-)

Jeg har og hatt litt blodig utflod i dag :( men var jo på ul i går og da var det et bankende hjerte så regner med alt er fint :)

Back
Topp