Lillemirakel Glad i forumet 13 Okt 2013 #1 Hvordan quoter jeg innleggene nå? Har ios 7 Sent from my iPhone using BV Forum
IsabelleMichelle Forelsket i forumet 13 Okt 2013 #2 Du markerer innlegget du skal quote, så trykker du på boblen oppi høyre hjørne Sent from my iPhone using BV Forum
Du markerer innlegget du skal quote, så trykker du på boblen oppi høyre hjørne Sent from my iPhone using BV Forum
Lillemirakel Glad i forumet 13 Okt 2013 #3 IsabelleMichelle skrev: Du markerer innlegget du skal quote, så trykker du på boblen oppi høyre hjørne Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Takk Sent from my iPhone using BV Forum
IsabelleMichelle skrev: Du markerer innlegget du skal quote, så trykker du på boblen oppi høyre hjørne Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Takk Sent from my iPhone using BV Forum
snuppesnellamamman mamma med mange interesser :) 13 Okt 2013 #4 Lillemirakel skrev: Takk Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Dette lurte jeg også på ;P Sent from my iPad using BV Forum
Lillemirakel skrev: Takk Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Dette lurte jeg også på ;P Sent from my iPad using BV Forum