Hjelp!

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Gikk plutselig opp for meg at det nærmer seg termin, og at jeg om ikke altfor lenge er tobarnsmor! Var nemlig hos jordmor i dag, og gikk ut med beskjed om å ta det helt med ro fram til mandag. Da ville hun nemlig sjekke åpning ( styrtfødsel sist+lang reisevei til sykehus) siden han visst lå veeeeldig langt nede i bekkenet, og det kjennes for å si det sånn. Mye nedpress og kynnere. Jeg selv tviler på at han kommer før termin siden jeg fødte 9 dager over sist... Men det var visst ikke usannsynlig ifølge jordmor! Hjelpes! Litt sånn skrekkblandet fryd. Andre som merker at det nærmer seg?

Åå, skulle ønske jeg også følte på det :P Så gøy at det kanskje er en liten baby i armene dine snart :) Spennende med neste kontroll da!!

Jeg gikk nesten to uker over med begge mine andre, han her ligger fortsatt høyt så tror ikke noe på en tidlig fødsel her..

hehe. Tror ikke han kommer nå, men er jo uansett ikke lenge til...jordmor derimot, mente han kom til å komme før. Vi har forresten termin omtrent på likt! )9.oktober på meg=)

Har termin 28. sept. Var hos JM i dag og hun sa at han var ikke festet, men lå godt neddi der :) Måtte bare litt lengre ned i bekkenet. Jeg tror han jobber med saken i dag, tar fryktelig spenntak og borer seg hardt nedover *auuuu*

Har begynt å innse at det nærmer seg ja :)
Her er lillebror festet og har ligget langt ned i bekkenet siden før uke 30.
(Fikk ikke tatt skikkelig hodemål på UL i uke 28 pga at han lå så langt ned)
Håper på at han ikke trives like godt som storesøster inni magen ;)

Håper også at han her kommer litt før storesøster gjorde, men tviler selv på at han kommer helt enda. Men kjenner at kroppen jobber, og at det er modning på gang. Stikker veldig nedover nå!=)

Back
Topp