Hjelp

lillemy06

Forelsket i forumet
Jeg var på toalettet nå, og når jeg tørket meg var det rødt friskt, blod.den siste uka har jeg hatt en del mens smerter bak i ryggen og frem.
Skal jeg ringe legevakten eller sykehuset? Eller er det bare jeg s er hysterisk?

Jeg hadde absolutt tatt en telefon til føden bare for å høre og la de avgjøre hva som skjer videre! Bedre med en telefon for mye enn for lite. :-)

Ring til føden ja! Lykke til!

Ring føden med en gang, ikke legevakten. Bedre å høre en gang for mye enn for lite :)

Ringte du? Hva sa de Isåfall?

Gud så skummelt! Hadde glatt ringt føden da ja, legevakta får man stort sett ikke noe ordentlig svar fra, å føden roer en ned når man er bekymret :) Lykke til!

Jeg fikk klar beskjed av jordmor at jeg skulle ringe til føden med en gang samme hva det er. Ikke ta omveien via jordmor/lege/legevakt. Dem på føden vet best hva det kan være og hva som skal gjøres!

De sa at så lenge det ikke kom mer sko jeg bare ta det med ro. Men hvis det kom mer måtte jeg ringe tilbake. Så må ligger jeg bare på sofaen og ikke gjør noe resten av kvelden.

Hvordan går det med deg og Mini i dag da, lillemy06?!

Håper dere har hatt en god natt og at alt er i skjønneste orden!!!!!!

I dag er alt fint. Og mini i magen har beveget seg masse så den har det bra virker det som!

Det var godt å høre! Lykke til videre!

I dag er alt fint. Og mini i magen har beveget seg masse så den har det bra virker det som!

Så bra! :)

Ikke nøl med å kontakte dem om du fortsetter å ha vondt. Eller blør igjen

Back
Topp