Hjelp!

mmicha2

Glad i forumet
I natt begynte jeg å føle mer verre enn vanlig og sakte men sikkert i løpet av dagen har jeg bare blitt dårligere og dårligere.

Unnskyld alle ekle detaljer men jeg promper heeeele tiden :p
Kaster opp, vanvittig slapp, jeg klarer ingenting.
I dag har jeg hatt kynnere konstant.. Sikkert sånn 10 ganger i timen. Kvalm og jæ****.

Hva er det som skjer!? Jeg har termin 11 september men jeg kan love dere at jeg holder ikke ut dette greiene her stort lengre!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

I natt begynte jeg å føle mer verre enn vanlig og sakte men sikkert i løpet av dagen har jeg bare blitt dårligere og dårligere.

Unnskyld alle ekle detaljer men jeg promper heeeele tiden :p
Kaster opp, vanvittig slapp, jeg klarer ingenting.
I dag har jeg hatt kynnere konstant.. Sikkert sånn 10 ganger i timen. Kvalm og jæ****.

Hva er det som skjer!? Jeg har termin 11 september men jeg kan love dere at jeg holder ikke ut dette greiene her stort lengre!

<3 odine <3 27/10/11

Sladrer med Olech =)

Hvet du om det går omgangsyke i nærområde? Høres ut som du har fått et mage virus, men synes du skal ringe legen... Greit å få fagfolk til å vurdere slike ting

Ikke noe omgangssyke her.. Håper det bare er noe sånn for dette klarer jeg ikke i to uker til :p

Har bare kastet opp en gang og da tømte jeg meg helt for å si det sånn :p

Jenta i magen har det nå fint. Danser inni der ;p

<3 odine <3 27/10/11

Sladrer med Olech =)

Drikk godt med vann, spis salt kjeks el potetgull. blåbær og havregryn binder magen. Men det absolutt beste er vann

Back
Topp