Hjelp!!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Tok 2 HCG prøver forrige uke. Den første endte på 188000(8+2) og den andre på 185000(8+4)! Dette er vel et dårlig tegn? Er på ferie i Tyrkia, å må si det passet meg dårlig med enda mer bekymringer her nede! :(

Etter det jeg har lest på nettet, så er all stigning etter at hcg går over 10.000 individuell. Man kan ikke forvente dobling da. Og etterhvert så skal hcg synke. men ring og snakk med legen din slik at du får et skikkelig svar. Har du andre symptomer?

Man skal heller ta tidlig ul etter uke 6 da hcg ikke lenger er et godt målenivå. Et hjerte som slår er beste indikator på at alt er bra. Ring legen din du og hør hva h*n sier

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Må si meg enig med resten her, du er nok kommet for langt for at hcg skal kunne gi noe svar. Har du koen grunn til å tro at det skal være noe galt? Prøv å kos deg på ferie du :)

Takk for svar dere! Jeg har også lest på nettet at det ikke stiger så mye mer mellom uke 8/10 eller 9/12. Det står så mye forskjellig! Så håper det bare er det at det er på vei ned, av naturlige og normale årsaker! Det er så vanskelig å kjenne på formen, siden jeg er i et uvant klima! Men kan absolutt kjenne på kvalmen, flere ganger om dagen! Fortsatt litt ømme brystvorter, litt mer ømme bryster(hvertfall høyre):P Apetitten er så som så! Som sagt vanskelig å føle på!

Back
Topp