Hjelp...

mai__baby08

Glad i forumet
Er på ferie i danmark... men har bare lyst til å reise hjem...grunnet intens kløe på rygg og mage... :( noen som vet hva jeg kan gjøre? Og el tror dere jeg kan få noe for kløen på legevakta for eks? Kløingen begynner ettermiddag og varer ut natta... blir snart gal....

huff, det hørtes ikke noe særlig ut :( du kan jo dra på apoteket å se om de har hvitvask? dette skal hvis hjelpe mot kløe. Jeg fikk polaramin tabletter hos legen mot kløe på grunn av eksem. noen leger sier det er greit å bruke i svangerskap, mens andre ikke. men har brukt det hvis det blir for ille. kan kanskje være greit å dra en tur til legevakten om det blir for ille, slik at de får sjekket om det kan være svangerskapskløe, bare for å være på den sikre siden.

Krysser fingrene for at det blir bedre, er så fælt å klø :(

Tusen takk for svar... vært hos legen og fått salve og piller her. Det så ut som svangerskapsforgiftning så må rett hjem å ta blodprøver på lørdag slik atvi kan dra på ferie igjen til mandag. .har fått noe tabletter mot kløe. Men føler meg skikkelig dopa når jeg tar de.. er egentlig 3 om dagen. Men tror jeg sksl klare megg med 1 om dagen

Back
Topp