Hjelp!

Rafi

Glad i forumet
Jeg sliter med treg mage nå, og de gangene jeg har gjort nr to, ser jeg en anelse lyse rosa på papiret. Det gjorde det sist også. Det forsvinner fort, men det gjør meg litt bekymra :( det er ikke friskt blod, bare sånn helt lyserosa. Burde jeg være bekymret? Er det andre som har erfart dette? Sorry for at jeg er så rett frem, men jeg føler det er rom for å spørre om det meste her :)

Kan være noen blokarer som sprekker :-) kommer det mye burde du ringe legen, ellers tror jeg du ikke trenger å bekymre deg :-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Har det jeg og. Tror det er ganske normalt pga følsomme slimhinner.
Vurderer å ringe lege, men så lenge det ikke blir mer venter jeg.
Har ferie nå, men hadde jeg ikke hatt fri hadde jeg ringt. Legen min er veldig tydelig på at man ikke skal jobbe, men ta det mest mulig med ro ved blødning uansett grunn.

Jeg oppdaga dette forrige helg også, så ikke hver gang det skjer. Men av og til. Trudde ikke hard mage skulle gi innvirkning på livmor området. Men "godt" å høre at det ikke bare er meg da. Jeg skal ringe legen i dag å få time, og si at jeg ønsker time snarlig. Selv om jeg ikke er så langt på vei.

Jeg får også litt friskt blod når jeg går på do med nr 2. Men jeg vet at det er pga en hemoroide jeg fikk etter forrige fødsel. Skjer spesielt hvis jeg er hard i magen.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Det kommer ikke bakfra, men forfra ;) har også hatt litt hemorider sist jeg var gravid. Så det har jeg opplevd før. Men dette var som sagt foran ;) har fått time til kontroll hos legen på torsdag, så da får jeg spurt om det da i allefall. Kjenner jeg blir nervøs og bekymra. Håper hun kan søke meg på tidlig ul på sykehuset.

Back
Topp