Hjelp!

Charlotte

Blir kjent med forumet
Jeg er i uke 21 nå og fått beskjed om att morkaka ligger forran på magen, i det siste har jeg av og til kjent noe jeg tror kan være spark da jeg pluttselig får litt vondt på siden. men også underlig. de siste dagene har jeg ikke merket noen ting og er litt beskymra samtidig som jeg prøver å tenke att det er normalt da morkaka ligger forran på magen..

tips?

Jeg har den også forran er 23 uker idag å er først den siste uken jeg har kjent sikkelig mye liv. Opplever også litt vondt innimellom, men er vel sikkert bare kynnere?!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har den også forran er 23 uker idag å er først den siste uken jeg har kjent sikkelig mye liv. Opplever også litt vondt innimellom, men er vel sikkert bare kynnere?!:)

Er liksom som ett lite spark, men vet jo ikke hvordan spark skal kjennes ut heller hehe :P jeg får håpe det kommer mer liv etterhvert :) hvor lenge kan jeg gå uten å merke noe før jeg kontakter lege/jormor ?? er jo litt redd noe skal være galt med prinsessa mi

Er liksom som ett lite spark, men vet jo ikke hvordan spark skal kjennes ut heller hehe :P jeg får håpe det kommer mer liv etterhvert :) hvor lenge kan jeg gå uten å merke noe før jeg kontakter lege/jormor ?? er jo litt redd noe skal være galt med prinsessa mi
Hos meg kjennes det ut som en fisk som slår med halen ;) har hørt om de som ikke har kjent noe liv før nærmere uke 30 så det er nok veldig individuelt

Kjente mest bobler til å begynne med. Men så lenge du har vært på oul å alt så bra ut ville jeg ikke beskymret meg.

Men er man usikker kan jo fastlegen høre etter hjertelyden;)

Har det som deg, og ikke kjent noe. Oul viste at alt normalt. Jordmor regnet ikke med at ville kjenne noe før et stykke utpå20 tallet.

Barbamamma

Jeg mener å ha kjent lillegutt ganske tydelig fra uke 18, men nå en, nesten to, uker seinere er det stille! Men når jeg våkner om natta, da mener jeg å kjenne han igjen, svakere enn før, men allikevel. Håper at han snart gir fra seg tydelige spark igjen. Kan jo ikke unngå å bli bekymret.. Har også morkaka foran :-)

Jeg har også morkaka foran, men kjenner spark litt nå og da.. Jm mente at ifra uke 24 bør en kjenne det!

Uff, er 21 uker og 5 dager på vei nå og har ikke merket noe enda, litt beskymra, men hu var jo sååå aktiv på ultralyden i uke 18. hmm. skal på 3d ultralyd den 12. august, tør jeg vente såppas lenge før jeg kontakter jordmor? har time hos henne den 13. august igjen.

Uff, er 21 uker og 5 dager på vei nå og har ikke merket noe enda, litt beskymra, men hu var jo sååå aktiv på ultralyden i uke 18. hmm. skal på 3d ultralyd den 12. august, tør jeg vente såppas lenge før jeg kontakter jordmor? har time hos henne den 13. august igjen.

Back
Topp