Hjelp?

Jetten

Flørter med forumet
kvalmen har kommet for fullt her.. har to små barn så jeg sliter meg gjennom dagen..
Har planer om å holde dette hemmelig for resten av familien en god stund Og nå skal vi på ferie sammen på fredag :/ Vi har også store planer for huset vårt denne sommeren/høsten,.. Vi har iverksatt alt.. Så jeg kan bare ikke være dårlig.. Da stopper alt opp...

Tenkte å prøve sea band... Noen som har brukt dette? Evt andre erfaringer?? Setter stor pris på hjelp!! :)

Brukte det forrige gang, å hjalp da...
Lakris funker, salt mat å isvann. Er det som funker her..

God bedring, og håper det løser seg.

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Har prøvd seaband, afipran, prostafen, akupunktur, ingefær og alt annet (tyrkisk pepper osv). Ingen ting fungerer her. Jeg har sagt det til familie fordi jeg klarer ikke å fungere, så da hjelper de til med sønnen min.

Har prøvd seaband, afipran, prostafen, akupunktur, ingefær og alt annet (tyrkisk pepper osv). Ingen ting fungerer her. Jeg har sagt det til familie fordi jeg klarer ikke å fungere, så da hjelper de til med sønnen min.

Phenergan eller hva det heter skal hjelpe.
Afipran funker på meg, kun i 2-3 timer..
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Huff.. Det er forferdelig... Jeg kaster opp i hekken mens jeg triller baby for å sove... Og datteren min på tre år skjønner ingenting...

Ny termin 03.02.14

Ok :) takk for svar :) er det reseptbelagt?

Ok :) takk for svar :) er det reseptbelagt?

Ja det er reseptbelagt.
står på pakningsvedlegget at gravide ikke bør ta det, men legen sa at det er helt trygt. Så da stoler jeg på det.
Ny termin 03.02.14

Ny termin 03.02.14
Legen min sier de ikke gir noe annet enn afipran....:(

Huff.. Det er forferdelig... Jeg kaster opp i hekken mens jeg triller baby for å sove... Og datteren min på tre år skjønner ingenting...
Usj!!! Mannen din har ikke mulighet til å sykemelde seg?

:confused: Kjenner meg igjen... Jeg syntes at de sterke frisk pust pastillene hjelper litt :-) også iste

Det hjalp marginalt om jeg drakk vann og spiste hyppigt. Tror jeg var oppe i 8 måltider i døgnet sist, til tross for at jeg ikke hadde noe matlyst

Farris og marie kjeks funker her :p

Syns jeg leste at noen satt å piste lollipop is og friskis - funka for dem

Usj!!! Mannen din har ikke mulighet til å sykemelde seg?

Han jobber døgnvakter som brannmann ... Han har vært hjemme noe.. Men vi har kastet oss ut i et husprosjekt som stopper helt opp hvis jeg ikke tar barna.. Det skulle være sommer/høst prosjektet vårt og vi skulle gjøre en skikkelig innsats :) så fikk vi en positiv graviditetstest :D og jeg ble like dårlig som sist.. :(

:confused: Kjenner meg igjen... Jeg syntes at de sterke frisk pust pastillene hjelper litt :) også iste

Da skal jeg prøve det! Jeg har iste på nattbordet.. Det hjelper litt .... Kvalmen kommer to min etter at jeg har stått opp om morgenen... Det er bare helt krise :fucyc

Det hjalp marginalt om jeg drakk vann og spiste hyppigt. Tror jeg var oppe i 8 måltider i døgnet sist, til tross for at jeg ikke hadde noe matlyst

Ja det hjelper lite her .. Men nå skal jeg prøve sea band, ingefær, friske pastiller og tyrkisk pepper... Noe Må funke.. :)

Back
Topp