Hjelp...

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Går på progynova på dag 10 nå. Skal på UL på onsdag på dag 12. Ser ut som jeg har eggløsningsslim nå... skal jeg ha det da? ? Er på jobb så rekker ikke å Google så mye før jeg kommer hjem. Men trodde ikke eggløsning kom så tidlig nå når jeg går på progynova. Ta en eggløsningstest for sikkerhets skyld når jeg kommer hjem. Skal se denne runden går rett i dass også! :(

Progynova hindrer eggløsning og skal bygge opp slimhinnen. Men kan gi økt utflod. Det er ikke det du opplever nå? Lykke til på onsdag.

Tror kanskje det. Var på formiddagen i dag at det var mye og virket tøyelig som eggløsningsslimet er... Er bare mye utflod nå ja. Så håper det ser bra ut på onsdag. Ble ikke jeg tok test, har gitt seg..

meinar eg har hatt litt el.slim før innsett på mine fryseforsøk ja når eg gjekk på progynova så er nok normalt. Gjekk jo ikkje på progynova denne gongen, men meinar å huske det frå sist. Håpar det ser bra ut på ul i morgon då og at du er klar til innsett! Er 9 veker på vei eg med mi frysespire i dag:)

Back
Topp